KESTOVAIPPAILIJAT! AUTTAKAA!
Mitä maksaa tarrakiinnitteinen kestovaippa? Entä sisälle laitettava "sisävaippakaistale"? Entä mitä maksaa sideharso per kappale?
Kommentit (4)
Huuto.netistä olen itse ostanut ensinmainittuja 4-10 eurolla, toista eurolla parilla ja viimeistä parillakymmenellä sentillä (päälle tietty postikulut). Ruohonjuuressa maksavat muistaakseni parikymppiä, muutamia euroja ja ehkä euron...
Eli tarkennusta! Otin elämäni ekaa kertaa kirpputoripaikan ja nyt vauvatarvikkeitani penkoessa löysin kolme käyttämätöntä kestovaippaa. Kahdessa ei ole merkkiä; toinen vaikuttaisi ihan pieneltä ja toinen siitä sitten seuraavalta koolta. Kolmannessa merkki BABYKINS. Niitä väliin laitettavia "suikaleita" paljon ja sideharsoja kymmenittäin.
Itse tykkään käyttää vauvalleni taskuvaippoja nimeltään fuzzi bunz ja toinen bumgenius taskuvaippa. Näihin tulee uusina imut taskuun sisään. Käytettyinä voit löytää kestovaippainfon sivuilta tai huutonetistä. Itse olen ostanut uusina ja käytettyinä. Kestovaippainfon sivut ovat kattavat ja hyvät muutenkin. Kantsii tutustua. Uutena fuzzi bunz paikasta riippuen 17-20 euroon, bumgenius n. 20-22 euroa. Juuri ostin hyvän, vähänkäytetyn bumgeniuksen huutonetistä imuineen 14.50 eurolla. Toivottavasti tästä jotain apua. : )
Ostatko uutena vai käyttettynä? Minkä merkkisiä? Mitä materiaalia?