Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerropa joku hauska letkautus, sellainen, jossa "suu on saatu auki oikeaan aikaan"!

Vierailija
26.09.2009 |

Hauskoja hetkiä odetellessa :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tyttö alle yksi vuotiaana ei kerran suostunut syömään ruokaansa vaikka miehen kanssa kuinka yritettiin. no, nostin tytön sitten lattialle konttaamaan ja se menikin sitten vessaan. sinne olin unohtanut kakkavaipan lattialle, ja tyttöhän vetäisi siitä annoksen suuhunsa. mies näki tämän, nosti tytön lattialta, toi hänet keittiöön ja sanoi: "oma paskakin on parempaa kuin äidin keitokset"

Vierailija
2/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isäntä ihmetteli poikamies veljensä ainaista rahapulaa. Keskusteltiin asiasta ja sanoin sille, että -onhan sillä niitä rahareikiä silläkin. Isäntä kummasteli, että minkälaisia silläkin muka voi olla, perheetön mies. Mä tokaisin vaan että - niitä,joissa on karvoja ympärillä!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin kanssa keikalla. Kaverilla oli alkava vatsatauti (ripuli), iski sillä hetkellä kun päästiin alueelle.

Bajamajoihin oli jonoa ja kaverini jonotti kiltisti kasvoillaan "kohta tursuaa lahkeesta"-ilme. Hänen perässään oli muutama teinipissis, jotka alkoivat väittää, että olivat jonossa ennen ystävääni. Ystävä piti pintansa ja sanoi, että oli ollut jonossa taatusti ennen tyttösiä.

Yksi tytöistä jatkoi kettumaista vinkunaansa sanoen, että "mulla on ihan kamala pissahätä ja olin tässä kyllä ennen sua". Tähän kaverini täräytti, että "mulla taas on ihan kamala paskahätä".

Siihen loppui vikinä. Mä kikatin sivummalla suorasukaiselle ystävälleni :)

Vierailija
4/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin tuolilta, mies tuli perässä! :DDD

Ei tuu kyllä mieleen nyt mitään.-. :(

Vierailija
5/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alustuksena, että meilläpäin sanotaan "ei sada enää" näin: "ei saa enää".

Olin silloisen poikaystäväni, nykyisen mieheni kanssa kuskaamassa miehen kaveria. Odoteltiin sateisena päivänä lossia, ehdittiin jutustella vaikka mitä... Sitten tämä kyytiläinen sanoi: "Tuolla puolella ei enää saa." (siis tarkoitti, että salmen toisella puolella ei sada enää) Minä siihen, kun lamppu syttyi kerrankin: "No mistäpä meinasit tällä puolella vielä ehtiä saamaan?"

Takapenkki oli hetken hiljaa, sitten alkoi hekotus, josta ei meinannu tulla loppua ja tähän tokaisuun palattiin aina myöhemminkin kun tavattiin. Tuntuu pöhköltä, kun sen tähän kirjoittaa, mutta sillä hetkellä se oli hullunhauskaa!

Vierailija
6/7 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen ärsyttävä asiakas alkoi aukomaan päätään tuttavalleni tyyliin "kuulepas minä olen 30 vuotta näitä asioita hoitanut jne", eli kyseessä oli sellainen urautunut jäärä joka ei huomaa että maailma muttuu. Tuttavani siihen tokaisi että olisikohan siinä ollut kymmenisen vuotta liikaa.

Vierailija
7/7 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullon näläkä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän