Uusi kierukka...millon tää vuotaminen loppuu??
Mulle laitettiin mirena joku aika sitten, laiton jälkeen tuhrusi vaan pari päivää, sitten olin älyttömän tyytyväinen vekottimeen kokonaisen pari viikkoa. Nyt on jo yli viikon tiputellut enemmän ja vähemmän, nyt pari päivää ihan kunnolla. Millon tää loppuu? No ainakin on todella hyvä ehkäisymenetelmä, eihän tässä mitään seksiä voi harrastaa... ;D
Kommentit (5)
vuodot ihan sekasin... en tiedä milloin on menkat, milloin ei ku vuotaa koko ajan:(
Viikko tai pari ei ollu mitään, ja sit taas vähintään 2 vk putkeen menkat. Nyt laitosta 1,5 v ja menkat tulee 3 vk välein ja kestää 7 pv... Mut onneks on aika yksilöllistä.
putkeen ja nyt se on ollut 2 v. kuukautiset tulee 2 vko välein ja kestää 2 vko :(
Ekan lapsen jälkeen laitettiin Mirena ja menkat lähes loppuivat, eikä juuri tiputtelua. Toisen lapsen jälkeen laitettiin uus kierukka ja voi helkutti sitä tiputtelua kesti varmaan vuoden ja nyt menkat norkut ja kestää viikon!!! Blaah...
Mulla vuosi 4kk . Semmonen 2-3kk on kait suht normaali vuotoaika. 6kk jos vuotaa niin sitten ei Mirena sovi.