Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö pulla joka päivä?

Vierailija
25.09.2009 |

Paino ja pituus. Minä syön joka iltakahvilla pullan tai piirakan. Yleensä itse leipomaa kylläkin. Kohtuullisesti syötynä ja itse leivottuna ne ei mielestäni lihota ketään. Paino 62 ja pituus 168.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaa joka päivä? Erikoinen ajatus. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
22/25 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön karkkia, sipsiä, pullia, pizzaa yms päivittäin enkä ole koskaan lihonut. Liikun paljon. 170cm/56kg. Ei minulla ole aikaa tulla läskiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ovat tuollaisiA KUIVIA luisevia haahkoja?

Vierailija
24/25 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellikka kirjoitti:

Samoilla aatoksilla, kun te jotka nautitte ja pidätte pullasta ym. herkuista.

Kyllä herkuttelut kuuluu arkeen ja elämään. Ja vaikka joka päivä voi ottaa aivan hyvällä omalla tunnolla jonkun herkun, oli se sitten pulla, suklaa, piirakkaa ym.  mikä kenellekin. Ei elämän pidä olla liian askeettista ja täynnä kieltoja ja kieltäytymistä, kurinalaista kontrollia. Pitää osata nauttia kohtuudella ja hyvillä mielin.

Itse olen heikkona juuri tuoreeseen pullaan, samoin suklaa, laku ja toffee ovat suurta herkkuani. Pieni pala esim. jälkiruuaksi ja iltapäiväteen kanssa vaikka pala juustokakkua. Ei herkuttelu ketään lihota, kun se pysyy tasapainossa muun ruokailun ja liikunnan kanssa. :)

167/50

Siinä on vain se että se on elimistölle tosi pahaksi. Itse sain suolistosyövän. Sokeri.

Vierailija
25/25 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leivottu pulla ei lihota? :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme