Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Taas" raskaana ?!?

Vierailija
24.09.2009 |

Meillä 2kk vauva ja epäilen olevani raskaana...menkat alkoivat melko pian jälkivuodon loputtua, joten mahdollista olisi olla raskaana. Nyt on muutaman päivän ollut huono olo ja jotenkin tuntuu siltä et oon raskaana. Olemme "harrastaneet" mieheni kanssa keskeytettyä yhdyntää muutaman kerran, voikohan siitä tulla miten helposti raskaaksi? Täytyy mennä huomenna apteekkiin hakeen testi :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vaan VOI olla noin tyhmä? Ihanko kävi VAHINKO kun ette käyttäneet ehkäisyä? Ei juma mitä dorkia maa päällään kantaa...

Vierailija
2/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että mieheltä tulee jo yhdynnän aikana siemennestettä siis ennen laukeamista. Ajattelin nyt lähinnä tiedustella et onko tääl esim. jollekin käynyt niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ny oikeen rautalangasta varmaan vääntää

Vierailija
4/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä oon tullut yhen kerran raskaaksi vaikka söin pillereitä ja toisen kerran kun oli kierukka..

Vierailija
5/6 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että helpoiten nainen tulee raskaaksi juuri synnytyksen jälkeen. En sitten tiedä onko perää tässä asiassa.

Vierailija
6/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tullut kolme kertaa raskaaksi kun mieheltä on tullut siemennestettä. En tiedä olenko hedelmöitynyt ennen laukeamista tulleesta vai laukeamisen aikaisesta siemennesteestä.

Äiti opetti mulle kun olin murrosikäinen, että keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino.

On mahdollista että mieheltä tulee jo yhdynnän aikana siemennestettä siis ennen laukeamista. Ajattelin nyt lähinnä tiedustella et onko tääl esim. jollekin käynyt niin...