Kiara, Sade ja ? Kolmas tyttö! Kiva, erikoisempi nimi haussa.
Kommentit (49)
sopii hyvin siihen Italialaiseen taustaan. Tietysti voisi olla myös Carla.
Meilläkin on Sade:) Minulle se on luontonimi, ei tule mitään mielleyhtymiä kuten yllä. Erikoisuudentavoittelusta, Sade ei ole kyllä enää niin "erikoinen" nimi, niitä on paljon erikoisempia ja itse olen törmännyt moneen Sateeseen jo.
Minulle tulee yksi ihana nimi mieleen, mutta tarkoittaako se italiaksikin saarta (en osaa italiaa niin en tiedä, mut espanjaa vähän), voi ola sitten vähän hassu.. Mutta Isla on kaunis nimi.
Luna ja Tara miellytti eniten, mut melkeen kaikki kivoja!
teidän lapsilla :) Tuon Sade-nimen kanssa voisi sopia suomalaiset luontoaiheiset, mutta monet alkavat olemaan aika suosittuja nykyään. Haittaako se?
Älä ap välitä ääliöiden ääliömäisistä kommenteista. Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.
Minäkin ehdotan Taraa.
Jos mä saisin tytön (kaksi tyttöä jo on ja heillä irkkunimet... itse puoliksi irkku), niin hänestä tulisi Enna.
tämä ei ole siis mitään pilkkaa, vaan musta se olis hieno, ite olen aatellut et toisena nimenä koska meillä on supisuomalainen sukunimi.
jotka itsekin ovat menneet vahingossa antamaan kakaralleen nimeksi Sade. Ehdotan samaan perheeseen poikaa nimeltä Hannibal Adolf.
nimi oli jo valmiina kun isoveljeään ootettiin;) Mikä sun ongelmas on?
Oletpa älykäs, luonnollisesti vanhemmat tykkäävät nimestä jonka ovat lapselleen antaneet ja antavat lapselleen nimen josta tykkäävät;)
jotka itsekin ovat menneet vahingossa antamaan kakaralleen nimeksi Sade. Ehdotan samaan perheeseen poikaa nimeltä Hannibal Adolf.
"Vierailija - 24.9.2009 20:31 (# 9)
Rubella Melena Scarlatina.
Tosi erikoinen, ja ihan yhtä kiva kuin siskoillakin! "
Rumimpia nimiä maailmassa Aada ja Eerika.
Onpa ihanan nimiset lapset sulla😍
Vierailija kirjoitti:
Tiara-Jannica
Ehkä tämän niminen 12-13 -vuotias tyttö on nyt elämänsä keväässä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihanan nimiset lapset sulla😍
Ap varmaan vartonut täällä 12-13 vuotta kuullakseen tuon :D
p.s. tuolta nimipalstalla ei joudu lukemaan asiattomia kommentteja. Jos et halua pahoittaa mieltäsi ja kestät odotella vastausta hiukan pidempään, niin SUOSITELEN pyytämään vinkkejä sieltä.