Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän että ukko aikoo pettää viikonloppuna työmatkallaan.

Vierailija
16.10.2009 |

Oli nimittäin perustavaa laatua oleva perheriita tässä alkuviikosta ja siitä asti on vältelty toisiamme ja pidetty mykkäkoulua.

Toisaalta mulla on sitten viikonloppu aikaa palstailla treffipalstoilla kun ukko ei ole kotona kyyläämässä ja mahdollisuudet löytää baarihoitoa laadukkaampi salasuhde on parempi kuin ukolla työmatkalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahdollisuudet löytää baarihoitoa laadukkaampi salasuhde on parempi kuin ukolla työmatkalla.

Vierailija
2/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isompi leikkii tai nukkuu sillä aikaa kun surffailen ja chattailen netissä yökaudet ukkojen kanssa.

Kyläänkin joku niistä voi tulla siinä vaiheessa kun uhmis nukkuu, vauva ei vielä kenellekään juoruile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisesti nähdä. Tai sopia vaikka treffit lähihuoltoasemalle ja mennä sinne lasten kanssa. Ei tässä baarireissuja ja työmatkaa tarvita jos pettää haluaa.

Vierailija
4/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tuo teidän suhde onnelalta johon kaikkien on pyrkiminen

Vierailija
5/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiaan ja siksi että minä tarvitsen ilmaisen lapsenvahdin. Kun vauva täyttää 10kk ja saa päiväkotipaikan, isästä tulee molempien lasten lähivanhempi ja minä pääsen taas elämään omaa elämää. Pitää siksi tässä palautella mieliin että mitä se sinkkuilu vaatikaan naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä