Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava humalainen nainen alkoi haukkua

Vierailija
24.09.2009 |

mua junassa. Istuin paikallani ja luin kirjaa. Olen hoikka, en mikään kaunotar, tavallisen näköinen. Hän alkoi huudella loukkauksia kuten "karsean näköinen anorektikko, miten kukaan mies voi haluta olla tuollaisen kanssa sillai" etc. etc. En mitenkään edeltävästi ärsyttänyt kyseistä rouvaa, en edes vilkaissut häntä.

Olen ujo ihminen ja menin ihan kipsiin, punastuin, tärisin kauhusta, en saanut sanaa suustani. Vieläkin nolottaa, vaikka tästä on jo pari viikkoa. Junassa muut matkustajat kyllä ilmeisesti paheksuivat huutelijaa ja ohi kulkenut konnari käski tämän pitää suunsa kiinni. Silti mulla on ihan hirveä olo edelleen. En tajua, mikä minussa niin ärsytti tätä naista. Vai valikoiduinko sattumalta uhriksi?

Tapahtumapaikka oli pääkaupunkiseudun lähijuna arki-iltana. Niin, ja oikeasti en ole anorektikko. Painoindeksi on varmaan yli 20.

Onko kellekään tapahtunut vastaavaa? Kouluaikana jouduin jkv kiusatuksi ja tämä kyllä sai muistot pintaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei varmaan tässä tilanteessa ollut nyt se ensisijainen ongelma, eli tuolla naisella oli varmasti ihan muita ongelmia itsensä kanssa.

Vierailija
2/3 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut puhuttua tapahtuneesta lähipiirille, koska mua nolottaa niin paljon. Vaikka itsessäni ei ollut syytä. Kuitenkin aloin miettiä, että noinkohan muutkin ohikulkijat ajattelevat minusta, mutta eivät kehtaa sanoa. "Humalaisen suusta kuulee totuuden."

Mutta ehkä hän valitsi minut huutelun kohteeksi, kun olen ujon näköinen, en osaa puolustautua jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan paha mielenterveysongelma. Valikoiduit varmasti ihan sattumalta uhriksi. Näitä ihmisparkoja on paljon avohoidossa, he tarvitsisivat parempaa hoitoa mutta eivät saa. Ja joskus eivät sitä edes halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän