Lihavia naisia kehutaan siksi baareissa ym, koska niiden
itsetuntoa yritetään pönkittää ja toisaalta, kun niitä vähän kehaisee irtoaa helposti ;)
the man
Kommentit (35)
kaikki ovat kyllä naimisissa olevia useamman lapsen äitejä, jotka eivät taatusti ole kenenkään lepertelijän vietävissä. Itsekin olen ylipainoinen, eikä voisi vähempää jonkun baarityypin lässytys. Joten älkää nyt turhaan luulko, että teillä olisi jotenkin mahdollisuuksia kenen tahansa suhteen.
pil...
EI riipu painosta kuka lähtee mukaan. Kuten edellä joku sanoi. Miehille käy kuka tahansa!
Panisitko itse ketä vaan? Miksi miehestä voi noin sitten ajatella?
Ei oma mies lähtisi ketä vaan panemaan.
Kaikilla naisilla on reikä mutta kyllä se on aika iso juttu onko siinä ympärillä pieni tiukka pylly vai joutuuko reikää etsimään kartan ja kompassin kanssa. Kaikille meille on joku.
Useaan ihmiseen saattaa ihastua. En ymmärrä miten joku heittää että naista pitää reikänä baarin ulkopuolellakin.
Paremman puutteessa Sinunkin miehesi panisi vaikka Outi Nyytäjää. Kumma ettei aikuiset naiset ole tällä palstalla vielä sisäistäneet tosiasioita miehistä. Naisen paneminen ei ole sama asia kuin naisen pitäminen viehättävänä millään tasolla. Kyllä kaikki teistäkin on varmasti pantavia useimpien miesten mielestä. Mutta tsori, se ei ole kummoinen kehu, tiesitkö?
-mies
Panisitko itse ketä vaan? Miksi miehestä voi noin sitten ajatella?
Ei oma mies lähtisi ketä vaan panemaan.
Kaikilla naisilla on reikä mutta kyllä se on aika iso juttu onko siinä ympärillä pieni tiukka pylly vai joutuuko reikää etsimään kartan ja kompassin kanssa. Kaikille meille on joku.
Useaan ihmiseen saattaa ihastua. En ymmärrä miten joku heittää että naista pitää reikänä baarin ulkopuolellakin.
Suurin osa 'läskeistä' on kyllä parisuhteessa, eikä tosiaan vapailla markkinoilla.
Läskeiltä heruu helposti, ne ovat epätoivoisia.
toimivia apinoita, vaan ihmisiä, joilla on moraali, ja jotka tekevät arvojensa pohjalta valintoja. Ja siksi harrastavat seksiä vain parisuhteessa, eivät siksi, että olisivat puutteessa.
Paremman puutteessa Sinunkin miehesi panisi vaikka Outi Nyytäjää. Kumma ettei aikuiset naiset ole tällä palstalla vielä sisäistäneet tosiasioita miehistä. Naisen paneminen ei ole sama asia kuin naisen pitäminen viehättävänä millään tasolla. Kyllä kaikki teistäkin on varmasti pantavia useimpien miesten mielestä. Mutta tsori, se ei ole kummoinen kehu, tiesitkö? -mies
Panisitko itse ketä vaan? Miksi miehestä voi noin sitten ajatella? Ei oma mies lähtisi ketä vaan panemaan. Kaikilla naisilla on reikä mutta kyllä se on aika iso juttu onko siinä ympärillä pieni tiukka pylly vai joutuuko reikää etsimään kartan ja kompassin kanssa. Kaikille meille on joku. Useaan ihmiseen saattaa ihastua. En ymmärrä miten joku heittää että naista pitää reikänä baarin ulkopuolellakin.
toimivia apinoita, vaan ihmisiä, joilla on moraali, ja jotka tekevät arvojensa pohjalta valintoja. Ja siksi harrastavat seksiä vain parisuhteessa, eivät siksi, että olisivat puutteessa.
Paremman puutteessa Sinunkin miehesi panisi vaikka Outi Nyytäjää. Kumma ettei aikuiset naiset ole tällä palstalla vielä sisäistäneet tosiasioita miehistä. Naisen paneminen ei ole sama asia kuin naisen pitäminen viehättävänä millään tasolla. Kyllä kaikki teistäkin on varmasti pantavia useimpien miesten mielestä. Mutta tsori, se ei ole kummoinen kehu, tiesitkö? -mies
Panisitko itse ketä vaan? Miksi miehestä voi noin sitten ajatella? Ei oma mies lähtisi ketä vaan panemaan. Kaikilla naisilla on reikä mutta kyllä se on aika iso juttu onko siinä ympärillä pieni tiukka pylly vai joutuuko reikää etsimään kartan ja kompassin kanssa. Kaikille meille on joku. Useaan ihmiseen saattaa ihastua. En ymmärrä miten joku heittää että naista pitää reikänä baarin ulkopuolellakin.
jonka kaveria baarissa on kehuttu enemmän kuin häntä vaikka hän ei ole läski.
tietää minkälaisia kaikki miehet ovat, vain koska on mies. Sen enempää kuin kukaan nainen voi naiseutensa takia tietää kaikkea puolesta maailman väestöstä.
On paljon miehiä, jotka ovat valinneet vapaaehtoisen selibaatin, niitä, jotka pidättäytyvät avioliittoon asti seksistä, ja niitä, joita ei seksi oikeasti edes hirveästi kiinnosta. Ja sitten on niitä baarissa roikkujia. Ja kaikkea siltä väliltä. Kuten meitä naisiakin.
kun nuorempana oltiin baarissa. En ois kyllä itse koskenut pitkällä tikullakaan. Mutta kaverin ei ikinä tarvinut elää puutteessa, oli sillä rima sen verran alhaalla. ;)
Miehiltä saa aina olipa laiha tai lihava nainen. Olipa millainen mies tahansa. Näin on!