Lihavia naisia kehutaan siksi baareissa ym, koska niiden
itsetuntoa yritetään pönkittää ja toisaalta, kun niitä vähän kehaisee irtoaa helposti ;)
the man
Kommentit (35)
muttas mielestäni outi nyytäjä on älyttömän sksikäs ja kiinnostava ihminen, voin hyvin kuvitella että joku mieskin ajattelisi niin
Suorastaan seksiä tihkuu koko persoonasta!!
http://www.teatterilehti.fi/wordpress/wp-content/uploads/2009/05/409_te…
toimivia apinoita, vaan ihmisiä, joilla on moraali, ja jotka tekevät arvojensa pohjalta valintoja. Ja siksi harrastavat seksiä vain parisuhteessa, eivät siksi, että olisivat puutteessa.
en minä ainakaan ole paneskelematta avioliittoni ulkopuolella sen vuoksi että minulla muka jotain moraalia olisi, vaan sen vuoksi että olen naaraideni suhteen niin nirso etten todellakaan astu mitä tahansa vaan viehättävyyttä täytyy löytyy niin näkyvien kuin muutenkin havainnoitavien ominaisuuksien osalta - kotona on sen verran asiallinen tapaus etten todellakaan ryhdy mihin tahansa. Minulle ei esim. myöskään mene läpi "tyrkky meikki ja pukeutuminen = viehättävä", vaan näen kyllä kuka on oikeasti niin kasvoiltaan kuin varreltaankin kaunis, samoin kuin jutuista kuulee varsin nopeasti huvittaako edes esittää kiinnostunutta.
Toki osalla viehättävistä on myös omat syynsä olla ryhtymättä lähikontaktiin kanssani eikä perheellisellä aikaa eikä ainakaan minulla ole intoakaan jahdata lisäpanoja merkittävää osaa ajastani. Lienen saanut riittävän mieleisen puolison ja ylipäänsä riittävästi huomiota, piparia, pesää ja mitä ikinä ettei tarvitse myöskään itselleen todistella mitään.
Tai ehkä minulla on vain alhainen testosteronitaso tms. kun en sen omankaan kanssa ole järin innostunut parittelemaan. Go figure.. .
Mutta moraali ei ainakaan ole este, en usko moraaliin - sitäpaitsi puolisoni on antanut luvan seikkailla jos seikkailuttaa ja kertonut ettei niin edes halua tietää, kunhan seurauksina ei tule draamaa, elätettäviä tai terveyshaittoja.. .
Sukupuolitarina on "suurista tarinoista" viimeinen tai ainakin viimeisiä sinnitteleviä, mutta kunpa sitä ei aina niin innolla ruokittaisi. "Miehet" ja "Naiset", voi äly - keskimääräisten tilastotapausten perusteella ei voi sanoa yksilöistä kuin jonkinlaisia alkeellisia todennäköisyyksiä.
ja kaverini aika pullukka.
Nuorena kaverini ympärillä kävi säpinä. Komeita miehiä, jotka halusi naimisiin kaverini kanssa ja seurustella ja lapsia.
Minä hoikka nainen olisin kelvannut sänkykaveriksi.
No, onneksi löysin miehen, joka halusi minulta muutakin kuin pillua.
20 kiloa ylipainoinen enkä todellakaan mikään helppo nakki. Ja tajusin kyllä kun joku idiootti yritti pelkkää p....a. Joten eipä yleistetä. Lihavat eivät ole välttämättä heikkoitsetuntoisia ja tyhmiä. Olen seurustellut 8 miehen kanssa, ollut kahdesti kihloissa ja jättänyt joka ikisen syystä tai toisesta, minua ei ole koskaan jätetty.
Menin lopulta naimisiin erään yleisurheilijan kanssa. Eikä todellakaan irronnut helposti silloinkaan, mies juoksi perässäni monta viikkoa.
persoonasta. Ulkonäöstä ei puhuttu mitään.
Suorastaan seksiä tihkuu koko persoonasta!!
olen nimittäin seuraa vailla. Miesparka luulee sitten että lihavalta irtoaa helposti...
Minäpä taidankin lihottaa itseni, olen nimittäin seuraa vailla. Miesparka luulee sitten että lihavalta irtoaa helposti...
että ihan sama onko minkänäkönen henkilö baarissa jos on kovassa kännissä niin ei siihen kuule kato se onko lihava tai läski.
eikö yleensä mies sit havahdu siihen aamu morkkikseen ku vieressä onkin KÄÄK!
joka joutuu tällaiseen keinoon turvautumaan.
The man taitaa olla näitä "miehiä", jotka kolmen promillen kännissä tulee vonkaamaan p*llua ja joskus joku samassa kunnossa oleva erehtyy lähtemään mukaankin!
sen takia, että sais pillua. Oli sitten hoikka tai lihava. Myös muualla, kuin baarissa.
itsetuntoa yritetään pönkittää ja toisaalta, kun niitä vähän kehaisee irtoaa helposti ;) the man
katsellaan avioliitossa vain jos niillä on rahaa ja ne suostuvat hoitamaan kaikki kotityöt ja lapset.
Ja lyhyitä ja läskejä miehiä mielistellään baareissa vaan sen takia että niiltä irtoaa helposti ilmaisia viinapaukkuja eikä niille tarvitse antaa, kun selittää että haluaa vain ystävyyttä ja "pitää" miehestä ystävänä.
ja toi viesti miehistä on niin totta,muutamaa tapausta joutunu seuraamaan vierestä:(
mutta jos on kauhee tarve tyhjentää pussit, niin hätä ei lue lakia. :)
mun "lihavasta" siskosta?
mä joka olen normaalipainonen ei huomata ollenkaan :(
"lihava"?
Ja näistä jutuista on muutenkin niin turha jauhaa. Jotkut oikeastikin tykkäävät vähän tukevamman sorttisista, jotut oikein virtahepoluokitelluistakin.
Useat baareissa ja muualla humalatiloissaan kehuvat naista kun naista (känni kaunistaa) saadakseen jotain, tai sitten muuten vain.
Ja jotkut voivat kehua myös vilpittömästi ilman taka-ajatuksia.
Kaikki on mahdollista!
Jonka mukaan lihavilla on kireempi - eikä niinkun joku luulee - löysempi värkki? Millä perusteella se olis löysempi, miettikää nyt vähän!
Myös pil..un tulee rasvakudosta joka "pienentää".
Uskomattoman tietämättömiä ihmisiä.
Tietty ei voi vertailla synnyttämättömiä ja synnyttäneitä.