Aiotko estää miestäsi laukaisemasta Jättitykkiäään uudenvuodenyönä?
Kommentit (22)
yövieraita, voi olla että laukeaa useampikin jätti- ja vähän pienempikin tykki siinä yön tunteina...
Ohjeissa virhe, tykin täytyisi sojottaa ylöspäin ja ohjeissa nuoli alaspäin :/
perille asti, eikä suojausta ollut, toivottavasti ammuksen sisältö räjähtää ja tuhannet osaset kylvävät itseään oikeaankin paikkaan.
Mä tulin juuri makkarista, mies on jo ulkona ampumassa toisenlaisia raketteja.
Kovin tekis mieli antaa laueta, mutta kun valmiiksi jo meni veriseksi puuhat =(
täällä ollaan naisporukassa eikä ole tykkejä omasta takaa. Ei edes pientä papattia isommista tykinlaukauksista puhumattakaan. Olisihan se maistunut kyllä, täytyy myöntää.
mutta tääkin pikkukiinalainen jäi suutariksi. Märkää ruutia......
Loppuvuosi onkin sitten yhtä vittuilua vaimon puolelta. Vaihtuispa äkkiä vuosi ja päästäis 2010, niin mä näytän mihin tää kanuuna laukee....
Pyysin mummon yökylään. Mummo on kova valvomaan öisin ja kun tuossa hiippailee villasukissaan ja retro-yökoltussaan, niin veikkaanpa, ettei jättitykistä ole tietoakaan;-) Joku prinssin nakki ehkä kummittelee vähän.
olen itseasiassa odottanut melko kauan että jättitykki saa laueta valtoimenaan uudenvuodenyönä. Ajattelin että voisi olla vaikka ns. b-laukaus.. on niin kovasti tuo mies puhunut että b:hen olisi kiva laukaista
uudenvuodenyönä. Minua ei kiinnostaisi katsella pätkääkään mitään räjähdyksiä. Menköön naapurirappuun paukuttelemaan.
enää kotona jyskimässä tykillään, nyt täytyy itse lähteä katsomaan mitä rahalla saa. Mistäköhän löytyisi kaupungin isoimmat?
sekä jättitykkiraketeista ja sitten siitä toisesta tykistä;)
Meillä on tupa niin täynnä yövieraita, että säästetään tykit toiseen kertaan
Jos saisi vaihdossa jonkun paremman. ;)
Toivottavasti... Raketit saa sitten hoidella muut... ;-D
13 korjaa, että toivottavasti olis räjähdyksiä tiedossa... =D
jos heiluttelisin sytkäriä munakarvojen alla maanisesti nauraen, ja huutaisin, että nyt räjähtää Suomen viimeinen jättitykki!