Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiesittekö ennen raskaustestiä olevanne raskaana?

Vierailija
24.09.2009 |

Mistä ja oliko testitulos selkeä??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testin olen tehnyt aina, kun kuukautiset ovat myöhässä n.viikon. Milloin milläkin testillä, ja kerran vain, oli se viivan sävy mikä tahansa, jos reaktio on tapahtunut ei värillä ole väliä.

Vierailija
2/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen voimakas arkuus ja turvonneisuus olivat sellaiset selkeät ensioireet. Tulos oli selkeä viiva, sitten kun tein testin. Noin viikon olin kyllä arvellut olevani "pieniin päin", mutta panttasin testin tekoa, ettei tarvitsisi arvuutella jostain haaleista viivoista mitään. Testiajankohta oli siis, kun kuukautiset olivat pari päivää myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellainen olo kuin flunssa olisi tulossa mutta kun siihen yhdistyi vielä rintojen arkuus, jatkuva pissalla ramppaaminen sekä kahvin tuoksun lievä ällötys, olin aika varma. Lisäksi väsytti tosi paljon. Testi näytti selvää plussaa sitten lopulta :)

Vierailija
4/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt useamman negatiivisenkin testin.. ;)

Vierailija
5/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jopa viikkoa ennen plussaa... posket kuumotti sillain jännästi... olin kyllä laskeskellut päivät aika tarkkaan.

Tein eka positiivisen testin, sitten tuli yksi nega ja sitten terkkarissa vielä varmistus että plussa.

Vierailija
6/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit oliva kovin arat. Siis niin ,että pitä laittaa parit liivit O : Aina ne vähän aristuu ennen menkkoja, mutta nyt olivat kyllä tooosi arat.

Lisäksi en saanut alkutipputtelua, joka on mulla normaalia 2-3 pvää ennen menkkoja. Eli se toinen viiva oli vaan ihan varmistus tiedolle ( ;

Vierailija
7/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi näytti voimakasta plussaa välittömästi

Vierailija
8/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin lähes heti peittojen heiluttamisen jälkeen, kun tuli ovislimaa. Sitten sen jotenkin vaan tiesi, en oikein muista kaikkia oireita, mahaa nipisteli ja väsytti ainakin. Testin tein kymmenisen päivää yhdynnän jälkeen ja sain roskishaamun. Nyt se haamu on kyllä ihan hyvissä voimissa ja täyttää pian 11k.

Vierailija
9/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki samat oireet kun aiemmassa raskaudessa. Vaikka testi näytti eka negaa, tiesin silti. Sitten muutaman päivän kuluttua plussasin.

Vierailija
10/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine romahti ihan parissa päivässä, normaali verenpaineeni on siellä hyvän ylärajoissa ja raskauden myötä paineet romahti niin, että yläpaine oli alle sadan. Meillä on töissä verenpainemittari ja koska ero oli niin huikea, arvasin, että nyt on jotain menossa. Tunsin oloni muuten terveeksi, joten raskaus kävi ensimmäisenä mielessä.

Tein testin vasta viikko sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa molemmilla kerroilla. Oli oikein vahva plussa, tikussa oli viiva ennen kun ehdin saada sen pissasuihkun alta pois... :)

Vierailija
11/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo yhdynnän jälkeen että tuliko raskaaksi. tein kuitenkin testin viikon päästä yhdynnästä (ainoasta) ja olin raskaana.

Vierailija
12/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekalla kerralla "tiesin" koska oireet oli sellaisia ettei ollut ennemmin ollut (luulo-oireita vain); toisella kerralla tiesin kun samat oireet oli vaikka ne alkoikin 4 päivää ennenkö menkat piti alkaa.

Vierailija
13/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt ja tulos oli selkeä. Olinhan jo 9:llä viikolla.

Kuopuksen kohdalla aavistin ja tulos oli haamu.

Vierailija
14/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasinpahan vaan "varalta" ennen vappua, menkat olivat pari päivää myöhässä ja mietin, että uskaltaako ottaa vappuna kuohuvaa. Ja haalea plussa pärähti testiin, parin päivän päästä tein uuden testin ja plussa oli jo voimakkaampi.

Olin tehnyt edeltävän vuoden aikana jo niin monta negatiivista testiä, että usko luomuraskauteen oli tuossa kohti jo aikalailla mennyttä.

Vierailija
15/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten se plussa näkyy?? en oikein usko, että vko yhdynnän jälkeen.. viehän se kiinnittyminenkin aikansa..

mutta eikös herkillä testeillä näytä vasta muutama pvä ennen kk?

Vierailija
16/23 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko että viikon päästä yhdynnästä näkyy? silloin elimistö alkaa tuottaa raskaushormonia.

enkä minä siitä valehdellut. ainoasta yhdynnästä viikon päästä näkyi haalea viiva.

Vierailija
17/23 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii minulla on hirveän arat rinnat ja menkoista on lähes 2 viikkoa, jäljellä voikohan tää olla merkki raskaudesta vai kuvittelenko minä vain .Minulla ei koskaan ole ollut näin arat rinnat,en pysty olla ilman rintsikoita kotona.Lasta ollaan toivottu tässä joten toivottavasti tää on merkki raskaudesta

Vierailija
18/23 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen oletettua menkkojen alkamispäivää outo olo(työkaverikin kysyi mikä mulla on kun vaikutan oudolta), närästi ja vessassa piti käydä normaalia useammin. Menkkapäivänä alkoi sitten pieni vuoto ja ajattelin että en sitten ole raskaana. Tuon vähäisen vuodon kestettyä 3-4 päivää tein sitten testin(3 testiä) ja plussaa näytti.

Vierailija
19/23 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vahva aavistus oli. Pahoinvointi tietyissä tilanteissa, väsymys, alaselän jomotus ja rintojen turvotus reilun viikon verran ennen kuin tein testin. Vahva viiva näkyi sekunneissa.

Vierailija
20/23 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärppäsi kerrasta ja jotenkin alusta asti epäilin olevani raskaana. Ennen positiivista testiä "nautin" kahtena eri päivänä lasillisen ja kiinnitin huomiota siihen, että alkoholi maistui oudolta enkä meinannut saada sitä alas ja kamala morkkiskin kolkutti takaraivossa. Rintojen jomotus ym. alkoi vasta ensimmäisen haalean positiivisen testin jälkeen, jonka tein vajaa 3 viikkoa hedelmöittymisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi