Onko miehelläsi leijonakoru?
Onko miehesi Perinteinen Suomalaien Mies eli onko hänellä leijonakoru? Jos on, niin mikä on miehesi koulutus?
Kommentit (50)
mutta tosin mieskään ei ole suomalainen
ei ole tuon tyyppiset miehet mun tyylisiä
Hän on everstiluutnantti, joten hänelle kyllä ihan virankin puolesta sopisi sellainen kaulaa. Muistan, että hän sellaisia vuosia sitten ihaili, mutta kun Toni Halme tuli julkisuuteen se kaulassaan, niin ihailu jäi sikseen.
mutta naapurin ukolla kyllä on, kelpaako se junttiesimerkiksi?
En olisi sellaiseen mieheen edes katsonut...
Hän on everstiluutnantti, joten hänelle kyllä ihan virankin puolesta sopisi sellainen kaulaa. Muistan, että hän sellaisia vuosia sitten ihaili, mutta kun Toni Halme tuli julkisuuteen se kaulassaan, niin ihailu jäi sikseen.
On kyllä tosiaan leijona-parka kokenut melkoisen inflaation.
ammattioppilaitoksessa. oli kyllä melko miesmäinen nainen. olen myös nähnyt leijona-korun thaimaalaisnaisen pikkupojan kaulassa. Itsellenikin hankkisin, mutta en voi työn takia paljastua kannattavani Perussuomalaisia.
paikkaan, josta se ei heti näy ulkopuolisille.
Luultavasti hankin suomenleijona-tatuoinnin paikkaan, josta se ei heti näy ulkopuolisille.
minun tatuointi on selvästi "Afrikan leijona" ! ;D
mun ulkomailla asuvalle veljelle, on asunut poissa Suomesta jo 20 vuotta:-)
ei tietenkään ole. Maailman juntein asia. Pahinta on, kun 9-vuotias oppilaani tuli ylpeänä näyttämään, että oli saaut sellaisen lahjaksi. No ei kai muuta voinutkaan odottaa peruskoulupohjaisilta vanhemmiltaan...
Ei tosin ole ruotsin ope mutta hiukan androgyyni noin muuten.
ei tietenkään ole. Maailman juntein asia. Pahinta on, kun 9-vuotias oppilaani tuli ylpeänä näyttämään, että oli saaut sellaisen lahjaksi. No ei kai muuta voinutkaan odottaa peruskoulupohjaisilta vanhemmiltaan...
hohhoijaa
ei miehelläni, mutta mieheni 18v pojalla on, taitaa olla enemmän "teinien" juttuja...
...että olet opettaja, vaikka ihmisiähän Tekin olette.
Eikä luojan kiitos tule! Mutta äitini osti isälleni sellaisen lahjaksi.. :( Voi yäk! Ennen ukilla oli sellainen ihana sydänkoru, mutta nyt tuo juntti leijona.
Mun mielestä leijonakoru on itsessään aika nätti riipus, mutta ihan koska juntit ovat käyttäneet sitä niin paljon väärin, en halua käyttää korua :( Ehkä jossain ulkomailla sitä voisi kantaa.