Onko miehelläsi leijonakoru?
Onko miehesi Perinteinen Suomalaien Mies eli onko hänellä leijonakoru? Jos on, niin mikä on miehesi koulutus?
Kommentit (50)
ei tietenkään ole. Maailman juntein asia. Pahinta on, kun 9-vuotias oppilaani tuli ylpeänä näyttämään, että oli saaut sellaisen lahjaksi. No ei kai muuta voinutkaan odottaa peruskoulupohjaisilta vanhemmiltaan...
Parempi tämäkin ku ne pääkallokorut ja vastaavat.
Ostin ihan itse miehelle sen hopeaisen. ja minusta se on vaan hieno koru. Oli juttia eili ei, mut me tykätään. Mies on koneurakoitsija ;)
Mitä pahaa junttimaisuudessa on? Ennemmin suomalainen jutti ku joku tyhjä pelle.
ostin sen hänelle joskus ja jos se tekee miehestäni juntin niin sitten minä voin sanoa, että kaikki jotka käyttää jotain tunnetttua kalevala-korua ovat myös juntteja XD
Ja mieheni on metallimies, eli ihan vaan ammattikoulu käyty... =)
Mun mies on Oikea Mies, eikä mikään aivoton isäm maan ystävä.
O: iku tössöju kommentti...
Mieheni on rehti suomalainen äijä ;)
No minä (tavallinen kotiäiti) olen kyllä sitten täydellisen juntti. Ostin ulkomaalaiselle miehelleni (yritysjohtaja) kultaisen leijonakorun lahjaksi, eikä ole koskaan käynyt mielessäkään, että se olisi jotenkin junttia. En ole koskaan moisesta kuullutkaan. Mieskin tykkää korusta. Olen ilmeisesti pudonnut sivistyksen kärrystä, ja painun nurkkaan häpeämään.
Minusta isänmaallisuus ei ole junttia tai huono asia..
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi Perinteinen Suomalaien Mies eli onko hänellä leijonakoru? Jos on, niin mikä on miehesi koulutus?
Onneksi mieheni ei ole Elämäm koululainen.
Mieheni ei ole perinteinen suomalainen mied, eikä hänellä ole leijonakorus. Mieheni on aito venäläinen mies, joten hänellä on kaksipäinen kotka, ei leijonaa. Kotka on paljon hienompikin, kuin se leijona. Minulle kaksipäinen kotka symboloi voimaa, vahvuutta ja miehisyyttä.
Mun mies on Oikea Mies, eikä mikään aivoton isäm maan ystävä.