Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi leijonakoru?

Vierailija
23.09.2009 |

Onko miehesi Perinteinen Suomalaien Mies eli onko hänellä leijonakoru? Jos on, niin mikä on miehesi koulutus?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on Oikea Mies, eikä mikään aivoton isäm maan ystävä.

Vierailija
42/50 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään ole. Maailman juntein asia. Pahinta on, kun 9-vuotias oppilaani tuli ylpeänä näyttämään, että oli saaut sellaisen lahjaksi. No ei kai muuta voinutkaan odottaa peruskoulupohjaisilta vanhemmiltaan...

Parempi tämäkin ku ne pääkallokorut ja vastaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihan itse miehelle sen hopeaisen. ja minusta se on vaan hieno koru. Oli juttia eili ei, mut me tykätään. Mies on koneurakoitsija ;)

Mitä pahaa junttimaisuudessa on? Ennemmin suomalainen jutti ku joku tyhjä pelle.

Vierailija
44/50 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin sen hänelle joskus ja jos se tekee miehestäni juntin niin sitten minä voin sanoa, että kaikki jotka käyttää jotain tunnetttua kalevala-korua ovat myös juntteja XD

Ja mieheni on metallimies, eli ihan vaan ammattikoulu käyty... =)

Vierailija
45/50 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on Oikea Mies, eikä mikään aivoton isäm maan ystävä.

O: iku tössöju kommentti...

Vierailija
46/50 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on rehti suomalainen äijä ;)

Vierailija
47/50 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä (tavallinen kotiäiti) olen kyllä sitten täydellisen juntti. Ostin ulkomaalaiselle miehelleni (yritysjohtaja) kultaisen leijonakorun lahjaksi, eikä ole koskaan käynyt mielessäkään, että se olisi jotenkin junttia. En ole koskaan moisesta kuullutkaan. Mieskin tykkää korusta. Olen ilmeisesti pudonnut sivistyksen kärrystä, ja painun nurkkaan häpeämään.

Vierailija
48/50 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta isänmaallisuus ei ole junttia tai huono asia..

Vierailija
49/50 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi Perinteinen Suomalaien Mies eli onko hänellä leijonakoru? Jos on, niin mikä on miehesi koulutus?

Onneksi mieheni ei ole Elämäm koululainen.

Vierailija
50/50 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole perinteinen suomalainen mied, eikä hänellä ole leijonakorus. Mieheni on aito venäläinen mies, joten hänellä on kaksipäinen kotka, ei leijonaa. Kotka on paljon hienompikin, kuin se leijona. Minulle kaksipäinen kotka symboloi voimaa, vahvuutta ja miehisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi