Muita jotka tutkivat säännöllisesti miehen puhelimen mutta eivät jää kiinni?
Olen jo vuosien ajan viikottain tutkinut mieheni puhelinta. Koskaan en ole jäänyt kiinni. En ole edes miettinyt valmiiksi selitystä jos hän joskus tulisikin paikalle.
Kommentit (8)
ja arvaatkos miksi on ex?
Nykyisen mieheni puhelinta en ole koskaan tutkinut, ei ole tullut edes mieleen.
Miksi tutkit miehesi puhelinta? Eikös ole joku vanha sanonta, että jos epäilee jotakin pahaa löytävänsä, niin taatusti myös löytää.
Meillä kumpi vaan voi vapaasti käyttää toisen puhelinta, vaikka samalla sitten "tutkiakin" (mitä se sitten tarkoittaa, katsoa minne on soiteltu vai?), mutta eipä ole mieleen tullut ruveta penkomaan.
ja joskus tulee katsottua mihin ja mistä on soitettu. Usein mies myös pyytää mua katsomaan viestinsä, kun sillä on itsellään muuta tekemistä.
Jos vakoilemaan pitää alkaa, parempi hankkiutua eroon.
Eikö puhelimeen (tekstareihin) päde tai ainakin pitäisi mielestäni päteä, samat systeemit kuin kirjesalaisuuteen...?
Pitää pelätä jäävänsä kiinni ja keksiä selityksiä.
TOSIN, tiedän ettei mieheni edes suuttuisi jos jäisin kiinni. Mun mielestä on kummallista, jos parisuhteessa ei voi käyttää toisen puhelinta vaan sitä pitää salailla
ja toisen puhelinta voi käyttääkin tarvittaessa, se on puolin ja toisin ihan päivänselvää. Jos haluaisin käydä vaikkapa miehen tekstarit läpi, niin häntä se ei häiritsisi yhtään.
Itse harkitsen että ryhtyisin säännöllisesti tarkastamaan miehen puhelimen.