Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko nyt liikkeellä jotain mahatautia, jossa mahalaukku on oudon kipeä?

Vierailija
22.09.2009 |

Ja muutkin sisuskalut tuntuu herkiltä...Lisäksi pientä lämpöä.

On jotenkin niin vetämätön ja sairas olo..

Onko muilla ollu tällaista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on muutamilla yläkoulun oppilailla ollut samanlaista tautia. Valittavat mahaa ja oksettavaa oloa, mutta eivät ole oksentaneet. Muutamassa päivässä on mennyt ohi. Mutta tosiaan mahakipu on ollut todella kovaa ja pari tyttöä ihan itki eilen koulussa kun sattui niin kovasti. Toivottavasti ei tartu mulle... hui!

Vierailija
2/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettele että ovat itkeneet, sen verran kovaa välillä kouristaa. Tätä on sitten enemmänkin liikkeellä, aika ikävä tauti.

T:2

Ja meillä on muutamilla yläkoulun oppilailla ollut samanlaista tautia. Valittavat mahaa ja oksettavaa oloa, mutta eivät ole oksentaneet. Muutamassa päivässä on mennyt ohi. Mutta tosiaan mahakipu on ollut todella kovaa ja pari tyttöä ihan itki eilen koulussa kun sattui niin kovasti. Toivottavasti ei tartu mulle... hui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli valittanut että oksettaa, mutta koko päivänä ei kyllä oksentanut, mutta valitti kovaa vatsakipua ja kuumetta oli yli 39. Tänään lievää lämpöä mutta vatsa ei ole enää kipeä ja syö normaalisti, että mikä lie sitten, on huomisen vielä kotona ja katsotaan mihin menee....

Vierailija
4/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella viikko sitten mahatautia, ensin yksi päivä huonoa oloa, illalla oksensi, pari päivää ripuloi, ja sitten oli kunnossa.

Tauti kesti pe-iltapäivä-su, ma vielä yksi löysä kakka.

Vierailija
5/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kurja tauti taas vaiheeks päällä.

Tsemppiä vaan kaikille sairastaville:)

Vierailija
6/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha niiiiiin kipeä että luulin kuolevani, kramppas tosi pahasti. samoin pahanhajuisia pieruja ja mahan lurinaa... ei kuumetta, ei oksentelua, mutta yleis huono olo. Lapista olen.

Vierailija
7/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa asun, muutaman päivän mahaa kouristanut ja uloste löysää. Mietin jo mikä syöpä on.

Vierailija
8/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaisella eilen, mutta tuntui tänään jo helpottavan.

Vierailija
9/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha kipeä aina kun syö jotain, ja ihan löysällä. Mutta ei kuumetta eikä oksettavaa oloa. Luulin että olen syönyt jotain pahentunutta, mutta ehkä se olikin tauti.

Vierailija
10/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljännellätoista raskausviikolla ja edellisessä raskaudessa (josta tosin syntyi nyt ihana kaksi vuotiaani) minulla alkoi juri viikoilla 14-16 runsas verenvuoto: istukka oli osittain irronnut. Loppuraskaus menikin sitten melkoisesti levon kannalta (mitä nyt kahden alle kouluikäisen kanssa pystyi)

Tänään sitten on vatsa kramppaillut (hieman kuten supistuksissa) pahasti ja kipu ollut välillä sietämätön. Nyt illalla on oksettanutkin ja ollut tosi kuumeinen olo.

Tämä ketju huojensi huomattavasti pelkoani orastavasta keskenmenosta/ samasta vaivasta kuin edell. raskaudessa. KIITOS TEILLE!

Vierailija
11/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hain apteekista cuplaton kapselit ja vatsassa vaan pörisi ja kramppaaminen helpotti...

Vierailija
12/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova vatsakipu ja kuumetta.

Vierailija
13/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies aloitti valittamaan huonoa oloa ja sitten nousi pientä lämpöä. Seuraavana päivänä alkoi ripuli ja vatsan kouristelu.

Seuraavaksi sairastuin minä samalla tavalla, mutta oksensin kerran ja ripuloin vain päivän.

Lapset saivat jotenkin lievempänä, koska valittivat ainoastaan vatsan kipeyttä ja toinen lapsista vain ripuloi kerran.

Vierailija
14/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin jotain unta, että vatsa on kipeä ja sitten tajusinkin että se on oikeasti kipeä:)

Istuin varmaan puoli tuntia vessassa, mitään ei tullut ulos kummastakaan päästä, mutta kouristukset tuli sellaisina aaltoina vähän väliä. Olin ihan hiestä märkä. Seuraavana päivänä vatsa oli vielä jotenkin "arka" ja sellainen etova olo välillä, mutta tänään ei enää mitään oireita.

Viime keväänä minulla kesti vastaavanlainen tauti yli viikon. Pelkkää kouristelua ja etovaa oloa.

Espoossa asutaan.

Vierailija
15/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri täällä kärvistelen taudin kourissa. Miehellä oli ensiksi, sitten tuli minulle.

En ole oksentanut, mutta oksettaa todella paljon koko ajan enkä voi syödä kun se oksettaa lisää ja koskee vatsaan. Välillä vatsaa kouristelee oikein kipeästi. Lämpöä ei ole juuri ollut, mutta välillä paleltaa ja kolottaa samaan malliin kuin kuume olisi nousemassa.

Mistä päin olet? Itse olen Keski-Suomesta, mutta on voinut tarttua mieheen muualtakin kun on matkustanut

Vierailija
16/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa kummallisen kipeä. Ajattelin,että olen juonu liikaa kahvia,vähän samantapainen kipuilu..

Vierailija
17/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tutuilta nuo sun oireet...höh, kauankohan tää kestää?!!!

Vierailija
18/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa myös löysällä, ei ihan kamalaa ripulia mutta kuitenkin selvästi poikkeavaa mitä sieltä ulos tulee. Ja olo on tosiaan ihan vetämätön, mitään ei oikein jaksa.

Miehellä kesti pahin keskiviikosta sunnuntaihin, vieläkin on vähän vatsa löysä mutta muuten on kuulemma jo ihan terve ja energinen olo. Hänellä oli ihan kunnon ripulikin useamman päivän.

T:2

Vierailija
20/21 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla vatsa ollut oudolla tavalla kipeä useamman päivän, eikä ole ruokakaan maistunut. Vetämätön olo on mutta lämpöä en ole mitannut. Ja lapsella tulee todella löysää ja pahanhajuista kakkaa, muuten ei kyllä vaikuta yhtään kipeältä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän