Oletpa mitä mieltä tahansa Michael Jacksonista katso tämä
Mieletön performanssi joka ei jätä kylmäksi ketään. Itkin.
Kommentit (133)
Jehovan Todistajaksi hän olikin liian lepsu tapaus.
58.
ainakin googlaamalla löysin sellaisen tiedon.
Kyllä Will you be there on Dangerous-levyllä. Tsekkasin levyhyllystäni.
ainakin googlaamalla löysin sellaisen tiedon.
minusta hän oli henkisesti tasapainoton ja traaginen ihminen.Säälittävä.
että se laulun alkupätkä oli tehty JT vanhemmistolle jonka kanssa sillä oli hankauksia.
Veljeni joka on JT ja asuu Jenkeissä, kertoi myös tästä silloin kun se biisi ilmestyi.
Mitään mainintaa pedofili oikeudenkäynnistä liittyen tähän biisiin en ole kuullut.
MJ kävi kokouksissa aika epäsäännöllisesti vuosien aikana.
58.
Mutta minusta on silti aina ärsyttävää kun ihmisestä ruvetaa kuoleman jälkeen tekemään jotain mitä hän ei ollut. Jotain Jeesus-ikonia joka vaan pohjatonta hyvyyttään ja pyhyyttään antoi elämänsä mennä päin hemmettiä. Mitäköhän MJ siihen itse sanoisi? Minusta sellaisella tavallaan mitätöidään se mitä ihminen oli ja hänen elämänsä. Tykkääkö ateisti Väinö-pappa, jos hänet hautajaisissa korotetaan hartaaksi uskovaiseksi? Sama periaate.
on nukkunut niiden pikkupoikien vieressä,mutta siinä ei ole ollut mitään seksuaalista. Ihan niinkuin ei kahden pikkupojan välilläkään ole.
Michael oli 2v. kun alkoi harjoittelemaan esiintymistä, ei ole KOSKAAN saanu viettää normaalia lapsuutta.
Oli myös alle 10v kun esiintyivät strippibaareissa, niin pieni lapsi on varmasti kovin hämmentynyt niissä tilanteissa.
Isä on myös harrastantu paljon irtosuhteita noilla keikkamatkoilla kun äiti on ollut kotona. Samooin isoveljillä on llut paljon tyttöjä,mutta michaelila ei.
On kokenut seksualisuuden hyvin ahdistavana. Ja varmaankin juuri sen vuoksi että on joutunut kokemaan Ivan liian paljon aivan liian aikaisin.
Jos isä heittelee seinää ja hakkaa turpaan aina kun ei harjoitukset mene nappiin ja harjoitella pitää monta tuntia päivässä niin ettei normaalia lapsuutta/leikkejä/koulua saa kokea ollenkaan niin miten sellaisesta lapsesta voisikaan normaalia aikuista?
joita uhrattiin temppeleissä mutta niitä Jumala myös vihasi vaikka aiemmin hyväksyi ja siitäkään huolimatta ei kieltänyt kokoontumisia.
Nuo mainitsemasi Raamatun jakeet ei edelleenkään puhu mitään syntymäpäivistä.
Loot ryyppäsi ja makasi tyttärensä ja siitäkin huolimatta Raamattu hyväksyy viinin nauttimisen.
Joten selitys on ontuva ettei saisi viettää syntymäpäivää.
"Syntymäpäivät: Raamatussa puhutaan vain kaksista syntymäpäiväjuhlista, ja niitä viettivät ihmiset, jotka eivät palvoneet Jehovaa (1. Mooseksen kirja 40:20–22; Markus 6:21, 22, 24–27). Varhaiskristityt eivät viettäneet syntymäpäiviä. Tapa viettää niitä juontuu muinaisista vääristä uskonnoista. Tosi kristityt antavat lahjoja ja nauttivat toistensa seurasta muina aikoina vuoden mittaan."
LÄHDE: JEHOVAN TODISTAJIEN SIVUT13 Lakatkaa jo tarjoamasta turhia uhrejanne,
minä inhoan niiden savua!
Uusikuu ja sapatti, kokoukset ja juhlat --
minä en siedä teidän pyhiä juhlianne ja pahoja
tekojanne.
14 Teidän uudenkuun menonne ja juhlapäivänne --
minä vihaan niitä.
Niistä on tullut minulle taakka,
jota olen väsynyt kantamaan.
15 Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä. Vaikka te rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele, koska kätenne ovat veren tahrimat.58.
Olipahan esitys. En ole koskaan ollut mikään MJ fani, mutta kyllä se poika osasi esiintyä. Olin Helsingin keikalla tunnin varotusajalla VIP-katsomossa ja olisin kyllä konsertin aikana vaikka mennyt MJ:n kanssa naimisiin, jos olisi kosinut. Sen verran sai kyllä mukaansa ;) No, tulin heti konsertin jälkeen tolkkuihini, mutta pakko myöntää, että lahjakas (ja outohan) MJ oli! Sitä nyt ei voi oikeasti kukaan kieltää, vaikka hänellä olisi ollut minkälainen kasvatus tai mitä tahansa outoja taipumuksia. Sitä paitsi niitä on ihan turha tällä AV-palstalla kovasti pohtia. Toisin kuin osa täällä kävijöistä tuntuu uskovan, totuus voi kyllä löytyä myös muualta.
Sitä paitsi niitä on ihan turha tällä AV-palstalla kovasti pohtia. Toisin kuin osa täällä kävijöistä tuntuu uskovan, totuus voi kyllä löytyä myös muualta.
Se on mahdollista. Silti tämä JT-uskonto on yksi mielenkiintoinen polku joidenkin MJ-omituisuuksien ymmärtämiseen. Esiintyjänähän miehen suurin outous oli ylivertaisuus muihin verrattuna.
Michalin urasta ja tekemisistä.
Mielestäni uskonto selittää pitkälti joitain asioita Jacksonin elämässä.
Minulle Jacksonin kuolema on ollut kova isku.
Sitä paitsi niitä on ihan turha tällä AV-palstalla kovasti pohtia. Toisin kuin osa täällä kävijöistä tuntuu uskovan, totuus voi kyllä löytyä myös muualta.
Se on mahdollista. Silti tämä JT-uskonto on yksi mielenkiintoinen polku joidenkin MJ-omituisuuksien ymmärtämiseen. Esiintyjänähän miehen suurin outous oli ylivertaisuus muihin verrattuna.
a) Jumalan mielestä Michael Jackson oli Jeesukseen verrattava? Tai
b) Michael Jacksonin omasta mielestä Michael Jacksoni oli Jeesukseen verrattava?
Ja mites tervettä tämä nyt sitten on?