Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

isovanhemmat suuttuivat, kun ns.huudatin lasta sängyssä...

Vierailija
16.08.2009 |

eli laps ei olisi halunnut jäädä yksin nukkumaan pinnasänkyyn( normaalisti siis jää lähes aina nukkumaan sänkyyn, kun vain hänet sinne nostaa) Olin vasta käynyt katsomassa että kaikki on hyvin ja lapsi on aivan yli väsynyt, ja annoin hänen huutaa pinnasängyssä. ja siitäkin riemu isovanhemmilla syntyi! ukki huusi kurkkusuorana meille/minulle asiasta(oli siis humalassa) ja alkoi muutenkin arvostelmaan kasvatustani... ;(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan ollessa mukana...just joo.

Vierailija
2/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ja laps kohta 2.v, ei siis vauva enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti molemmat yliväsyneet menevät tänään ajoissa nukkumaan. Humalaiset ei vaan kestä minkäälaista kovaa ääntä, paitsi tietysti omaansa. Voit tietysti soitella alkuiikosta ukille ja käykää rauhassa tilanne läpi. Jos ei edelleenkään ymmärrä kantaasi laita kirje, jossa kerrot mielipiteesi.

Vierailija
4/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kannassaan aikoo pysyä, hirveä jääräpää kun on. eipä ollut eka kerta kun ollaan riidoissa ja saapa nähdä kuinka pitkään tällä kertaa... itse tosin haluaisin asian selvittää, mutta ei se niin helppoa ole!

ap

Vierailija
5/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoon ukki tai kuka vaan.

Jos mulle tulis känninen isovanhempi räyhäämään niin pakkaisin kassin ja lähtisin kotiin ja itseasiassa näin tehtiinkin ja juuri mökiltä.

Mä olen kännisiä ihmisiä kuunnellut elämässäni ihan tarpeeksi, lasten ei tarvitse eikä enää minunkaan.

Vierailija
6/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pieni vielä ja vieraassa paikassa. Voin minäkin jättää lapsen kotona sänkyyn huutamaan kun tiedän että sillä on kaikki hyvin, mutta kun on otettava joskus muitakin ihmisiä huomioon. en huudata.

Oli ne toiset sitten kännisiä ukkeja tai ystävällisiä naapureita.