Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, miten tolla Heidi Klumilla voi olla noin VALTAVA maha?!

Vierailija
21.09.2009 |

Odottaako se kaksosia? Pitkillä ja hoikilla naisilla on yleensä pieni vauvamasu kun vauvalla on pituussuunnassakin tilaa siellä eikä vatsaontelo ole täynnä läskiä, mutta tuo on kyllä luonnonoikku. :I

http://www.iltalehti.fi/kuvagalleria/data/yleinen/1242/5.shtml

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Mahaa on vaikka muille jakaa, mutta eipä tuo muu kroppa pahassa jamassa ole... =)

Vierailija
2/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi onko sulla esteettistä silmää kun tollasia kommentteja kirjoittelet??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tällä Iltalehden videolla jolla vatsa näyttää vielä jotenkin luonnottomammalta.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?8182560

johtuisko siitä että on muuten noin hoikka, että vatsa tosiaan näyttää aika järkyltä.

Vierailija
4/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha vain on todella hurja.

Ap

Vierailija
5/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vartaloa myötäilevä, että korostuu.

Vierailija
6/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä daamia... Siis kerrassaan upea ilmestys ja mulla oli kyllä aika valtavat masut, vaikka olen 165/49 (ja paino nousi kummassakin raskaudessa tasan 10 kiloa) ja läskiä ei siis ollut missään eli vain se maha. Ja vauvatkin olivat pieniä - se masu nyt vain korostuu hoikassa varressa.

Vierailija
7/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ruma, lihava tai vaikkapa nyt poikkeuksellisen isomahainen nainen on aina ihana ja kaunis ja luonnollinen. Sitten esim. Heidi Klum ennen raskauttaan olisi varmasti teidän kaikkien mielestä ollut susiruma ja yliarvostettu bitch. Mutta mitäpä minä tiedän, kunhan sivusta seuraan...

- mies

Vierailija
8/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä daamia... Siis kerrassaan upea ilmestys ja mulla oli kyllä aika valtavat masut, vaikka olen 165/49 (ja paino nousi kummassakin raskaudessa tasan 10 kiloa) ja läskiä ei siis ollut missään eli vain se maha. Ja vauvatkin olivat pieniä - se masu nyt vain korostuu hoikassa varressa.

Heidi Klum on sua 15 cm pidempi joten ihan en nyt teitä kahta vertaisi.

Vierailija
9/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on edullisesta kulmasta otettu.

Vierailija
10/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ton vatsan jälkeen on kuukauden päästä synnytyksestä biksu kuvissa vatsa tiukkana ja litteänä niin voi juukeli.

Vierailija
11/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin yleensä noilla viikoilla enää tommoseen pukuun tälläydytään. Videolla näkee, miten tiukilla hällekin poseeraus on. Ahdistaa varmasti.

Onhan vatsa iso, en sitä kiellä, mutta tosiaan, viimeisillä viikoilla se yleensä onkin. Ja jos miettii Heidin ruumiin rakennetta, kyllä se maha nimen omaan ulospäin työntyy.

Eli summa summarum; hänen vartalolleen tyypillinen maha noilla viikoilla.

Ja todennäköisesti hän on kuuden viikon päästä takaisin ihana itsensä.

Vierailija
12/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen maha, ja olen viikolla 31. 176 cm on minulla pituutta, ja painoa tällä hetkellä 72 kg (normaalisti 62 kg).

On se kumma kun naiset eivät saa edes raskaana ollessaan näyttää isomahaisilta ilman että jonkun silmiä särkee!

Vierailija
13/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaupantädit alkoivat kitisemään, että et sitten tänne synnytä, vaikka olin vasta vähän yli 30 viikoilla :/

joillakin on lapsivettäkin enenmmän ja yksilöllistähän se kaikki on.

Vierailija
14/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana maha! Onko teillä silmiä päässä :) Tuon kokoisiahan ne viimeisillaan monilla on.

Vierailija
15/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähintään yhtä iso, olen pitkä ja hoikka. Kyllä sitä päiviteltiinkin mutta viis siitä. Kaunis on!

Vierailija
16/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii siihen mahan ympärille vielä jonkun vähän rumemman persjalkaisen suomalaiseukon, niin hyi helvetti.

Vierailija
17/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen kerta raskaus tekee sen, että seuraavan kerran vatsa on isompi.

Kaunis nainen, ilman vatsaa ja vatsan kera.

Vierailija
18/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteenpäin kallistuva kohtu? Niitäkin kun on erilaisia. Raskausaikana maha tosiaan on isompi, eli se on pahempi juttu, mutta jos esim haluaa kierukan, on se helpompi lääkärille laitaa kuin taaksepäin kallistuvaan kohtuun.

Varmaan aika monella sellaisella jolla on pieni odotusmaha, on ollut taaksepäin kallistuva kohtu.

Olen itsekin hoikka, 174/56kg, mutta maha oli tosi jättijumbo raskauksissa, koska mulla on myös hieman notko selkä, jota raskausmaha painaa entisestään.

Vierailija
19/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalin näköinen...

Mulla oli ympärysmittaa 130cm vaikka oli vielä kaksi kuukautta laskettuun aikaan ja pituutta mulla on huikeat 160cm.Mä olin tosi hassun näköinen :D

Vierailija
20/29 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siis siro ja hoikka nainen. Mutta kiva että siro nainen on hyi vauvamasun kanssa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän