Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera tyttäreni koulumenestyksestä. Olen kateellinen tyttäreni ystävän koulumenestykselle.

Vierailija
21.09.2009 |

Tyttäreni 13.v käyttää kotitehtäviin aikaa 1-3h. Kevään todistuksen keskiarvo oli 7.7. Hänen ystävällään kotitehtäviin menee joko 10-30min. Hänen todistuksensa keskiarvo oli keväällä 8.9.

Kohta hän tulee kylään pirteänä "auttamaan" tytärtäni kun hän on niin hidas. Sitten lähtevät kaupungille. Olen varma että tyttärestäni tulee ammattikoululainen ja hänen ystävästä akateeminen rikas nero.

ÄRSYTTÄÄ tilanteen epäreiluus! Alan olemaan oikeasti kohta sitä mieltä että rikkaita pitäisi verottaa enemmän vaikka se koskisikin meidän perhettä. En oikein kykene jäsentämään tunteitani nyt tällähetkellä vituttaa..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäremme huoneessa haiskahtaa seksi,(muna) kun käyn sielä tyhjentämässä roskiksen.

Vierailija
42/46 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sattuu hakemaan väärälle eli tosi suositulle alalle. Saattaapi JOUTUA lukioon:-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ahkeruus kovan onnenkin voittaa. Pitkässä juoksussa varmasti.

Tuo kaverinsa keskiarvo ei vielä ole huippua, se voisi olla jos neiti vaivautuisi tekemään läksyjä 1 - 3 tuntia. Mutta kun ei. Ottaisit hänet puhutteluun ja sanoisit että huippulahjansa menevät hukkaan kun ei ahkeroi tosissaan.

Sinun tytöllesi käy hyvin. Kasin papereilla pääsee vielä moniin kouluihin, hän varmasti pääsee mieluiseen ammattiin ja voi sen puolesta elää onnellisena.

Vierailija
44/46 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä petti ja koulu jatkuu. Numerot ovat nousseet takaisin samalle tasolle. Olen salaisesti onnellinen kun suhde päättyi. ;D

Vierailija
45/46 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö viettää aikaansa poikaystävän kanssa enemmän kuin läksyjen ja koulunkäynti kärsii. Hän on tuonut 7 arvosanoja kokeista ja yhden 6. Koulusta ilmoitettiin ettei tyttöä näkynyt maanantaina koululla.. Mihin minä sen tytön kanssa joudun.

Huolestuttaa pitääkö minun nyt kieltää tapailemasta sitä poikaa???

Vierailija
46/46 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäresi on oikein ahkera ja se on erittäin hyvä piirre ihmisessä. Voi olla, että tyttäresi tule menestymään ahkeruutensa takia, mutta kaveri taas alisuoriutuu ja jää saamattomaksi.