Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa jotain ihan tosi hyvää KOSTEUSVOIDETTA 30+ ikäiselle!

Vierailija
21.09.2009 |

Mulla on aika hyvä iho, välillä nenänpielet ja otsa kiiltelee ja talvella vähän pintakuiva, mutta näppyjä ei pahemmin ole. Haluaisin jonkun tosi laadukkaan tuotteen ja mielelläni ottaisin vinkkejä, mitä kannattaisi kemppariosastolta harkita.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarinsin tuotteita! En muista nimeä, mutta on kehitetty kuivalle ja kylmän ilmaston kanssa kosketuksissa olevalle iholle! On paras.

Olen kokeillut kaikki mahdolliset merkkirasvat ja apteekkirasvat. Minulla on atooppinen iho.

Vierailija
22/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy edullisempaa mut Mary Kaylla tuotteita joita ei muilta merkeiltä saa en ainakaan ole nähnyt esim mikrohiontavoide mikä jättää ihanan pehmeän ihon. Etanavoide kans hyvä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltaista töhnää pumppupullossa.

Cliniquen voiteet on hyviä. Kesällä käytän tuota "keltaista töhnää", joka ei ole töhnää ollenkaan :) Talvella Cliniquen Repairwear Lift SPF 13. Mulle ei allergian takia oikein muita vaihtoehtoja ole (kokeiltu on).

Monet vannoo Elizabeth Ardenin Visibly Differentin ja Eight Hour Creamin nimeen.

Vierailija
24/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etanaseerumi on tehonnut mulle niin, että olen päässyt eroon kuivasta ihosta. Aikaisemmin kuivui nenän vierustat ja poskipäät ja tuli finnejä tai ihohuokoset tlehtu tai jotain. No, etanaseerimivoide on tasoittanut ihon kosteustasapainon niin, että enää ei ole kuiva eikä rasvainen, vaan normaali. En tar vii enää kosteusvoiteita enkä yövoiteta enkä ryppyvoiteita. Näyttäisi siltä, että toi etanavoide tekee noi kaikki!?? Laitan aamulla ja illalla ja finnitkin pysyy suht kurissa, josa vain malttaisin olla puristelematta noitä muutamia pieniä jäljellä olevia.

Luulen, et vika ihon kuivumiseen on jotenkin sen rasvatasapainossa ja hormoneissa (tai sitten kuvitelen)

Vierailija
25/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla

Lancomen HydraZen, Biotherm Aquasource, Vichy Aqualia Thermal

Vierailija
26/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothermin Skin Vivo(?) Tätä käyttäisin heti, mutta siinä on sen verran tuoksua, etten pysty. Seerumi teki aivan ihanan pehmeäksi, kun kokeilin.

En siis voi käyttää tuoksuvia tuotteita (nuo edelisessä viestissäni mainitsemat tuoksuu tarpeeksi vähän)

Vierailija
27/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen tosi tehokkaasti kosteuttava naamio, jota käytän pari-kolme kertaa viikossa. Laitan yöksi vaikuttamaan, en pese pois ollenkaan kuin vasta kasvojen aamupuhdistuksen yhteydessä. Maksaa tosin n. 30 eur tuubi, mutta on hintansa arvoinen.

Vierailija
28/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuiva iho ja noiden kuivan ihon voiteet ovat ainakin kohdallani toimineet parhaiten.

Vierailija
29/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi nuuka ihminen ja ostan monessa tuoteryhmässä just sitä halvinta, mutta mun kuiva ihoni ei yksinkertaisesti pysy kosteutettuna noilla halvoilla voiteilla. Jos laitan halpaa voidetta aamulla naamaani niin se on jo tunnin kuluttua uudelleen kiristelevä. Joistain halvoista voiteista jää lisäksi ikävän limainen pinta ihoon.

Kalliimmat voiteet toimivat minulla koko päivän. Niiden kesken taas suurimmat erot tuntuvat olevan enemmänkin voiteen koostumuksessa, tuoksussa, imeytyvyydessä jne. En siis ole huomannut että esim. Clinique kosteuttaisi paremmin kuin Biotherm. Sen sijaan jotkut Cliniquen voiteista kosteuttavat kyllä tehokkaammin kuin toiset. Heikoimmin minulla toimii se mikä muka on "dramatically different moisturizing lotion" tms, paremmin toimivat ne purnukat.

Siis kosteusvoiteen idea on tehdä iholle kalvo, joka estää ihoa haihduttamasta omaa osteuttaan. Tähän tehtävään käy perusvoiteet. Säästyy ne rahatkin. Vettä ei voi viedä ihon läpi ihoon. Sanoohan sen nyt järkikin.

Vierailija
30/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen Primordiale. Tykkään, koska siinä on SPF 15 eikä silti jätä rasvaista tuntua iholle kuten monet aiemmin kokeilemani "suojakertoimelliset" voiteet. Imeytyy tosi hyvin ja koostumuksesta tykkään.

Vierailija
31/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneboa suosittelen vuosien kokemuksella. Myös kaverini on sen vannoutunut käyttäjä, ollut jo 10 vuotta. Halvemmista merkeistä Oil of Olay on hyvä ja apteekin Bellavita.

Vierailija
32/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omale iholle sopii, ihanan ylellisen tuntuista.

Vierailija
33/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva-ja herkkäihoinen.

Miinusta suht voimakkaasta tuoksusta, mutta ei kuulema kuitenkaan paha lainatakseni miestäni ;)

Vierailija
34/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primo sarjan Q10 päivävoide on paras mitä oon koskaan käyttänyt. Myös meikin alla toimii hienosti. Ja on kyllä hinta-laatusuhde kohdallaan :)

Vierailija
35/49 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Age Fitness-tuotteet vuorotellen Vivon kanssa, ja hyvältä näyttää : )

Vierailija
36/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä baba de caracol 100millin voide ja pienempi seerumi,jossa etanaseerumia enemmän. Rauhoittaa punoittavan ja kiristävä rasvaisen, mutta pintakuivan ihon, pitää finnit poissa ja kirkastaa ihon. Ihmetuote!

Vierailija
37/49 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi tuotteista sothys hyvä. Mutta erittäin hyväksi nyt totesin dermosilin q 10 tuotteet,kuten joku muukin täällä.

Samoin mulla muitakin dermosilin tuotteita nyt viime aikoina ja iho todella hyvä.

Syön lisäksi kalaöljyä, pellavansiemenöljyä ja paljon hedelmiä ja vihanneksia.

Ja näytän ikäistä nuoremmalta,vähän ryppyjä ja ikää 37: ).

Vierailija
38/49 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun tuttu kemisti kehotti vertaamaan apteekkivoiteen ja kempparivoiteen tuoteselosteita.

Aivan samaa kamaa. Kempparivoiteissa on lisäksi hajusteita ja väriaineita, jotka ovat aivan turhia ja saattavat ärsyttää ihoa turhaan (minkä takia tarvitsee tietenkin kempparituotteen linjan rauhoittavaa kasvovettä, jonka jälkeen sitten taas seuraavaa tuotetta, jonka vaikutuksen kumoaa seuraava kallis tuote jne. jne.)

Tärkeintä ei ole itse se voide ja sen hifiominaisuudet vaan se, että käyttää jotakin kasvovoidetta säännöllisesti. Parhaimmat ja heleimmät ihot ovat muuten hoitsuilla, ikään katsomatta. He käyttävät usein apteekin tai Dermosilin voiteita.

Vierailija
39/49 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on säännöllisyys, kuoria ja käyttää naamioita säännöllisesti sekä cyödä terveellisesti.

Ja mäkin olen hoitsu:)

T:31

Vierailija
40/49 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko etanavoide kosteusvoide jokapäiväiseen käyttöön vai joku naamio -tyyppinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi