Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa jotain ihan tosi hyvää KOSTEUSVOIDETTA 30+ ikäiselle!

Vierailija
21.09.2009 |

Mulla on aika hyvä iho, välillä nenänpielet ja otsa kiiltelee ja talvella vähän pintakuiva, mutta näppyjä ei pahemmin ole. Haluaisin jonkun tosi laadukkaan tuotteen ja mielelläni ottaisin vinkkejä, mitä kannattaisi kemppariosastolta harkita.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kosmetologi ja yllätys yllätys käytän dermosilin tuotteita!

Varmasti niistä rasvaisimmat tuotteet voivat ihohuokosia tukkia, mutta ainakin mun käytössä olevat eivät ole sitä tehneet.

Joten voin lämpöisesti suositella: ).

(Käytän kyllä ns."parempia" merkkejäkin, mutta nyt kokeilussa dermosilit)

Kokeilemalla löytyy oma suosikki. Mulle ei esim. käy ollenkaan kaikki kosmetologi sarjojen tuotteet, koska aika monessa on hajusteita ja olen nykyään kovin allerginen hajusteille: (.

Vierailija
42/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kosmetologi ja yllätys yllätys käytän dermosilin tuotteita!

Varmasti niistä rasvaisimmat tuotteet voivat ihohuokosia tukkia, mutta ainakin mun käytössä olevat eivät ole sitä tehneet.

Joten voin lämpöisesti suositella: ).

(Käytän kyllä ns."parempia" merkkejäkin, mutta nyt kokeilussa dermosilit)

Kokeilemalla löytyy oma suosikki. Mulle ei esim. käy ollenkaan kaikki kosmetologi sarjojen tuotteet, koska aika monessa on hajusteita ja olen nykyään kovin allerginen hajusteille: (.

ja jostain syystä varsinkin dermosilin tuotteet tuoksuu mun nenään pahalta.kestän osan tuoksuja,osaa en ollenkaan,15 v hoitolatyötä plakkarissa t.se toinen kosmetologi =)ps.nyt kokeilussa HUIPPU TSEKKILÄINEN TÄYSIN TUOKSUTON AMMATTISARJA =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se etanavoide onkin tarjouksessa siellä Life-terveyskaupassa, just kun ehdin ostaa sen korkeampaan hintaan, eli jos joku sitä haluaa, niin pääkaupunkiseudulla näkyi olevan 44e ja huulivoidekin kaupan päälle....

T. Se 57e maksanut etanavouteen käyttäjä

Vierailija
44/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvoinnin Tavaratalosta viime vuoden puolella. En tiedä, mitä parhaillaan pitävät hintaa sille.

Vierailija
45/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun suosikki! Toimii kesällä ja talvella, mieto tuoksu, imeytyy todella hyvin, hyvin riittoisa purkki, pieni määrä riittää.

Mulla on pintakuiva sekaiho, joka kärsii ympäri vuoden aknesta ja talvella atopiasta. Tämä voide ei lisää näppyjä ja auttaa ihon hilseilyynkin. Voidetta on tarjolla myös erilaisille ihotyypeille.

Vierailija
46/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvoinnin Tavaratalosta viime vuoden puolella. En tiedä, mitä parhaillaan pitävät hintaa sille.

Vierailija
47/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät kosteuden iholla olematta rasvaisia. Tärkeintä on voidella iho heti pesun jälkeen.

Kalliista kosmetiikasta en ole tuoteselosteita lukenut, mutta varmaan niistäkin löytyy. Itse käytän esim. Aqualan plussaa.

Vierailija
48/49 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt vertailla hintoja ENNEN etavoiteen ostamista, Lifessa tosi kallista!

eli tarjoushinta 44e huulivoiteen kanssa on ihan ok, mutta se normihinta 57e menee jo vähän överiksi. Hyvä tietää ens kerralla!

Vierailija
49/49 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tajunneet ainakaan mun perusvaatimuksia, kunnon suojakertoimet ja mattapintaisuus, kolmas vaatimus on jokin vaikuttava aine, 'rypynpoistaja', onko miin mahdotonta saada nuo ominaisuudet yhteen ja samaan tuotteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi