Suositelkaa jotain ihan tosi hyvää KOSTEUSVOIDETTA 30+ ikäiselle!
Mulla on aika hyvä iho, välillä nenänpielet ja otsa kiiltelee ja talvella vähän pintakuiva, mutta näppyjä ei pahemmin ole. Haluaisin jonkun tosi laadukkaan tuotteen ja mielelläni ottaisin vinkkejä, mitä kannattaisi kemppariosastolta harkita.
Kommentit (49)
Käyttöön on jäänyt LV:n markettirasva, mitä se maksaa, jonkun 4 euroa tuubi...
Siis kosteusvoiteen idea on tehdä iholle kalvo, joka estää ihoa haihduttamasta omaa osteuttaan. Tähän tehtävään käy perusvoiteet. Säästyy ne rahatkin. Vettä ei voi viedä ihon läpi ihoon. Sanoohan sen nyt järkikin. Mielikuvamarkkinointi on tehnyt naisista pöljiä. Älä mene lankaan.
käyttäisin kosteusvoidetta joka on öljytön (antaa iholle mattapinnan) ja sisältää aurinkosuojakertoimet, se suojelee ihoa pitkällä tähtäimellä parhaiten.
Vichyn Thermal Mat on todella pitkään kosteuttava, mutta jättää mattapinnan. Todella ihana tuote. Olen 35-vuotias. Mulla on atooppinen toisaalta kuiva iho, mutta naama tuppaa kiiltämään ja pukkaamaan myös finniä, jos en hoida oikein. Vichyn tuotteisiin siirtyessäni mun finnit on hävinneet kokonaan.
Mulle ihan paras ja eikä maksa paljon mitään.
Lancome, Dior ym. Kiitos näistäkin!
ap
Vichy, Luis Vidmer, Weleda ;) Älä tuhlaa rahojasi mihinkään Dioriin, ei ole sen parempi..
siinä on hinta- ja laatusuhde kohdallaan!
Etanaseerumia kannattaa kokeilla...sitä vahvempaa jossa seerumin pitoisuus on 70-90% ..ja ennaltaehkäisynä ryppyjä vastaan ja ihon hyvän kunnon edellyttäjänä ovat sisäisesti otettuna havu-uutetta,pellavansiemenöljyä(kylmäpuristettu) ja sinkkiä sekä ruokavalioon kannattaa ottaa avokado(ehkäisee ryppyjä ja sisältää hyviä rasvahappoja0heleyttää ihoa)per päivä :)
T. nainen 34v(kaikki luulevat 25vuotiaaksi ;)..eli tehonnut!)
se oranssi purkki... olikohan nutrisource. Siinä on kevättä kohti aurinkosuoja samassa.
ja nykysiin luotto paivavoide. Imeytyy samantien ja suojakerroin 15.
Estee Lauder Daywear with anti-oxidants.
Todella hyva paivavoide!
Nämä perusvoiteet sisältävät silikonia ja mielettömän määrän säilöntäaineita yms. moskaa muutama apoikkeusta lukuunottamatta.
Yritän etsiä mahdollisimman säilöntäaineettonan voiteen ja ehdottomasti silikonittoman.
Erisanin voiteita kokeilin viimeksi ja ne ei toimi mulla. En osaa suositella mitään koska en ole itsekään vielä köytänyt hyvää.
ostaa myös etanaseerumi-voidepurkki, on ollut hyvän tuntuista, mutta parin päivän käytön perustella ei voi muuta vaikutusta vielä todeta kuin että kosteuttaa hyvin pintakuivaa sekaihoa, eikä iho tunnu silti rasvaiselta. Purkki maksoi 57e Life-terveyskaupassa, 100ml eli iso purkki. Etanavoiteen tuoksu on ok, mutta hieman tulee etana mieleen...olen hajuherkkä, joten ajatus etananhajusta naamalla hieman ällöttää....mutta silti aion käytää voidetta ainakin tuon ekan purkin, niin kauan että huomaa tehoaako se iho-ongelmiin.
Aiemmin olen käyttänyt Vichyn Aquala Thermal Richeä talvella ja kevytversiota kesällä, plus aurinkosuojakerrointa. Ihan toimiva sekin, mutta etanavoide on paremmantuntuista. Tuoksu on Vichyllä todella hyvä ja mieto, ei häiritse ollenkaan.
Ostin alkutalvesta Lumenen 5min. SOS Creamin talvi-iholle, se on paksu ja rasvainen, eli auttaa kuivuuteen, mutta jättää sellaisen kalvon pintaan. Tuoksuton, siitä plussaa.
että sit on tehogeelinä(35% seerumia) ja miedompana kasvovoiteena, jonka itse ostin. Oli myös vartalovoide.
geeli oli jotain 70e ja voide 57e Lifessa.
vuosien kokemuksella. Emulsion super moist talvella, moist kesällä.
Todella hyvä voide. Miedosti hajustettu tai hajustamaton versio saatavilla.
käyttäkää vaan dermosilia=)olen kosmetologi ja voin kertoa että ihot on tukossa niitten jälkeen!Mieluummin sitten vaikka Herbinaa =)Oma suosikki Phytomerin kosteusseerum ja Biothermin AGE FITNESS!!aivan loistava tuote!
tuotteista. Ovat kylläkin apteekkikamaa.