Te, jotka järjestätte myyntikutsuja
Tarkoitan näitä kaikenmaailman lastenvaatekutsuja, Tupperware, kynttiläjuttuja...
Odotatteko, että kaikki kutsuillenne osallistuvat ostavat jotain? Aina sanotaan, että ei ostopakkoa, mutta jos haluaisi vain tavata kavereita, miksi ei voisi muuten vaan kutsua kahville. Emäntähän aina hyötyy, jos vieraat tilaavat paljon. Oletteko pettyneitä, jos tilauksia ei tule?
Taas olisi kutsu illanviettoon, jossa tätä myyntiä. Kyseiselle tuotteelle mulla ei ole mitään käyttöä, joten en rupea ostamaan kalliita ja mulle aivan turhia tavaroita. Tekisi mieli kieltäytyä koko kutsusta. En ymmärrä tällaisia illanviettoja. Itse hankin tarpeelliset tavarat muulloin ja kavereiden kanssa haluan sitten rupatella niitä näitä enkä kuunnella jotain mainospuhetta.
Kommentit (7)
alennusta vierasmäärän, ei ostojen mukaan! Kannattaa olla oma itsensä eikä tilata jos ei tavaraa halua. Menen tupperiin, kun on hyvät tarjottavat ja paikalla olijat saavat lahjan :) harvoin tilaan.
siis vaatekutsuja aikuisille. Joku voi olla aina joukossa, että ei löydäkään mitään tilattavaa. Ei se minua haittaa...suurin osa tilaa kuitenkin jotain - joku enemmään ja toinen vähemmän.
Kyllähän emännän saama alennus on monesti myynnistä kiinni.
Itse pidän kutsuja, koska ikähaarukassa 30-60 v. on kaupungissani melko vähän vaatetarjontaa ja monella pienet lapset, joten vaatteiden sovitus senkin puolesta on hankalaa kaupoissa. Kutsuilta saa vaatteita, joita ei sitten ole kaikilla muilla päällä.
Yleensä vaatekutsut ovat olleet menestys...osallistutaan hyvin ja tilataan paljon. Tuppereita en vaivautuisi järjestämään, sillä kaikilla on jo kaapit täynnä purkkeja.
Minusta on kiva nähdä ystäviä ja sukulaisia ja rehellisyyden nimissä ei pelkkiä naisia kovin usein kutsuttua...synttärit meillä on isommat juhlat ja muuten vieraillaan perheen kesken.
Mielestäni on kiva saada myös kutsuja...mm. kynttiläkutsut.
Ongelmallisempaa on se, että vieraat eivät ilmoita, että tulevatko vai ei, kun se, että joku tulee, mutta ei tilaa...
Musta tuo on tosi kiva tapa esim. lastenvaatteiden ostamiseen. Ei tarvitse "juosta" kaupoissa ja kutsut ovat samalla myös sosiaalinen tapahtuma, jossa voi vaihtaa kuulumisia kaverien kanssa.
Itse emäntänä en tietenkään oleta, että kaikki ostaisivat jotain. Myynti on mitä on, ja sen mukaan tulevat sitten emännänlahjat. Minkään emännänetujen rahallisen arvon takia en noita kutsuja (Me&I, Lingon&Blåbär) järjestä, vaan ennen kaikkea siksi, että itse haluan noita vaatteita ostaa lapsille.
ja ihan vaan on joku syy kutsua enemmän ihmisiä paikalle. Jotain ohjelmaa samalla. Muuten ei tule kutsuttua kaikkia kavereita vaan pienemmissä kokoonpanoissa. Ja en tod. odota että kaikki ostaisi. En pidä kutsuja siksi että jotain saa ilmaiseksi, vaan siksi että itse haluan ostaa jotain sen lisäksi että on kiva kutsua iso porukka samaan aikaan. Samalla eri porukat näkevät toisensa.
M
että kaikki ostavat enkä joka kerta osta itsekään kun osallistun kutsuihin. Minusta se on mukava tapa viettää aikaa sukulaisten ja ystävien kanssa.
ei tietenkään! Mä oon tänä syksynä ollut kolmissa kutsuissa, enkä oo ostanut mitään. Valitettavasti tuotteet ovat olleet niin kalliita että en oo raatsinut mitään ostaa. Eikä sitä taatusti kukaan kyseenalaista tai ihmettele kun kaikki tietävät / muistavat millaista kituuttamista on elää kotihoidontuella. Musta on kiva, että kutsuja pidetään, näkee tuttuja ja pääsee ainakin hypistelemään vaatteita yms.
kommentteja