Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukuppi ja yhdyntä. ov

Vierailija
21.09.2009 |

Pystyykö joku harrastaa yhdyntää silloin kun kuukuppi on sisällä? Kuulin tällasen legendan ja on vaikea uskoa ku itellä ei ainakaan onnistuis.:)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppihan on tulppana aika alhaalla...

Vierailija
2/23 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja miestä varsinkin kävis sääliksi!) mutta onhan sitä seksiä muutakin - ehkä puhe onkin ollut ei-penetratiivisesta seksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi että hänen kaverinsa oli sanonut harrastavansa mut lienee tullut väärinkäsitys jossain välissä.:)

ap

Vierailija
4/23 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja miestä varsinkin kävis sääliksi!) mutta onhan sitä seksiä muutakin - ehkä puhe onkin ollut ei-penetratiivisesta seksistä?

Kaveri puhui ihan yhdynnästä mutta ehkä se on sit kässänny väärin.:)

Tuli vaan mieleen että oonko minä se joku outo lintu ku ei mulla vaan mitään kupin seuraksi mahtuis.:D

Vierailija
5/23 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitäkin, yhteen olen törmännyt. Kertaan jäi;)

Vierailija
6/23 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sitä kuppia joutuisi tökkimään.

Meillä jos puuhastellaan menkkojen aikaan, menen ensin alapesulle ja otan kupin pois, homman jälkeen menen uudestaan alapesulle ja kuppi takaisin.

Vierailija
7/23 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävi niin, että unohdin ottaa kupin pois seksin ajaksi ja vasta illalla tajusin mitä oli päässyt käymään. Että ilmeiseti on ihan mahdollista. Mulla oli siis menkat jo käytännössä loppu, mutta koska olin unohtanut sen säilytyspussukan matkasta, niin olin siirtänyt sen poisottamista kun en tiennyt mihin sen sitten laittaisin. Pitää kysyä mieheltä huomasiko se mitään erikoista, mut ei se nyt ainakaan siltä vaikuttanut että ois syytä sääliä. 

Vierailija
8/23 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuukupin kanssa on mahdollista ja jopa _todella_ mukavaa. Toki anatomiasta kiinni ja alussa vaatii hiukan totuttelua, että osaa työntää oikeassa kulmassa ja sopivan varovaisesti. Silti kun hommaan tulee kokemusta, niin se toimii erittäin lostavana lisä stimuloijana. Kuppi kannattaa toki tyhjentää ennen seksiä, tai hommasta voi tulla siivo. Kupin mukava puoli on myös se, että sopivasti asettuessaan siemenneste menee kupin ohi sen taakse ja siten touhun jälkeen ei tarvita kutipaperifestivaaleja. 

Suosittelen lämpimästi, mutta käyttäkää varovaisuutta ja jättäkää liikunta puoli miehelle, jotta sopiva tuntuma säilyy koko matkan. Liialla touhukkuudella antenni voi hiertää ikävästi tai runnoa peniksen pinnan verisuonia joka ei ole laisinkaan mukavaa.

Vierailija
9/23 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri puhui ihan yhdynnästä mutta ehkä se on sit kässänny väärin.:)

Tuli vaan mieleen että oonko minä se joku outo lintu ku ei mulla vaan mitään kupin seuraksi mahtuis.:D

Ehkä yhdyntää on harrastettu ns. kakkoseen?

Vierailija
10/23 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä harrastettu kupin kanssa jo vuosikaudet. Ei rajoita millään lailla. Suosittelen.

Vierailija
11/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös toimii yhdyntä hämmästykseksemme hyvin kupin kanssa.  :) Lähdimme kokeilemaan vähän niin kuin piruuttamme, mutta hitsiläinen, sehän onnistuu! Kiihottuneena emätin laajenee/pitenee ja kupin sisällä olevan alipaineen vuoksi kuppikin siirtyy ylemmäs emättimeen. Minä eikä mieheni tuntenut mitään kummallista seksin aikana. Toki otettiin varovaisemmin. Pari kertaa nyt tätä kokeiltu. Olen kylläkin leikannut kupin antennin kokonaan pois, mikä varmasti auttaa asiaa. Voin siis oman kokemukseni pohjalta suositella kokeilemaan, kunhan on kunnolliset esileikit alla. 

Vierailija
12/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuppihan toimii mällinkerääjänä siinä samalla kuin verenkerääjänäkin.

Vierailija
13/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuppihan toimii mällinkerääjänä siinä samalla kuin verenkerääjänäkin.

Jaa-a melkoisella kierteellä saa mällätä, että se päätyy sinne kuppiin.

Vierailija
14/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös seksiä varten ole kehitetty joku oma kuukuppi?

Vierailija
15/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehellä on mikropenis niin miksipä ei.

Vierailija
16/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu naisen sisäisistä ulottuvuuksista, ja miehen ulkoisista.

Vierailija
17/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös toimii yhdyntä hämmästykseksemme hyvin kupin kanssa.  :) Lähdimme kokeilemaan vähän niin kuin piruuttamme, mutta hitsiläinen, sehän onnistuu! Kiihottuneena emätin laajenee/pitenee ja kupin sisällä olevan alipaineen vuoksi kuppikin siirtyy ylemmäs emättimeen. Minä eikä mieheni tuntenut mitään kummallista seksin aikana. Toki otettiin varovaisemmin. Pari kertaa nyt tätä kokeiltu. Olen kylläkin leikannut kupin antennin kokonaan pois, mikä varmasti auttaa asiaa. Voin siis oman kokemukseni pohjalta suositella kokeilemaan, kunhan on kunnolliset esileikit alla. 

Allekirjoitan, meillä meni samalla kaavalla ja oltiin kyllä molemmat hyvin hämmentyneitä :D mutta toisella kerralla ei sitten enää toiminutkaan

Vierailija
18/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kuppiin reikän josta mies työntaa peniksen sisään. Näin mahtuu hyvin vaikka erektion.

Vierailija
19/23 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kakkonen tuntuu vielä paremmalta kuin normaalisti. Ilmeisesti se kuppi hieroo mukavasti g-pistettä.

Vierailija
20/23 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ziggy on myös yksi ainakin joillakin toimiva vaihtoehto. Liukkaria voi kannattaa kokeilla niin ziggyn kuin kuukupin kera.