Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukuppi ja yhdyntä. ov

Vierailija
21.09.2009 |

Pystyykö joku harrastaa yhdyntää silloin kun kuukuppi on sisällä? Kuulin tällasen legendan ja on vaikea uskoa ku itellä ei ainakaan onnistuis.:)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kuukautiskuppia n 15 vuotta ja vasta tällä viikolla kokeilin seksiä sen kanssa.. käytössä on Lunette, josta on antenni leikattu pois.

Mies tiesi menkoista ja ajatus oli tulla ihan vain vähän sisään mutta yllättäen hän ei kuppia tuntenutkaan. Kuppi meni peniksen tieltä ns takapuolta kohti eli muna meni kupin ja navan välistä. Verta ei tullut ollenkaan kupin ohi, kuppi oli kyllä tyhjennetty ihan hetkeä ennen. Myöskään muut paikat eivät vereentyneet.

Olin ihan ihmeissäni että miksen ole kokeillut aiemmin.. miehellä on ihan normaali varustelutaso.

Vierailija
22/23 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt kuukautiskuppia n 15 vuotta ja vasta tällä viikolla kokeilin seksiä sen kanssa.. käytössä on Lunette, josta on antenni leikattu pois.

Mies tiesi menkoista ja ajatus oli tulla ihan vain vähän sisään mutta yllättäen hän ei kuppia tuntenutkaan. Kuppi meni peniksen tieltä ns takapuolta kohti eli muna meni kupin ja navan välistä. Verta ei tullut ollenkaan kupin ohi, kuppi oli kyllä tyhjennetty ihan hetkeä ennen. Myöskään muut paikat eivät vereentyneet.

Olin ihan ihmeissäni että miksen ole kokeillut aiemmin.. miehellä on ihan normaali varustelutaso.

Jos seksiä tykkää harrastaa kuukautisten aikana niin pessaarin hankkimista kannattaa harkita. Monella on varmasti kokemusta noista "moderneista" pessaareista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sitä käytettävän raskautumistarkoituksessakin....laittamalla kuukuppi sisään talletuksen jälkeen ettei talletukset valu pois...