Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua korjaaja tulee huomenna, pitääkö sille tarjota jotain?

Vierailija
20.09.2009 |

Vuokraisännän toimesta tulee yksi korjaaja huomenna kello 8:30. Pitääkö sille tarjota kahvia, vettä, jopa aamupalaa? Onko kohteliasta tarjota vai todella tyhmää? Olettaako ne saavansa jotain vai ei? Miten olisi paras toimia? Olemme kotona kun hän tulee ja paikalla koko ajan. Korjaus kestää jotain 2-3 tuntia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaajalle. Tiedät kyllä mitä...

Vierailija
2/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietty pitkään kestää niin voihan kysyä haluaako välillä vaikka kahvia....jos haluat siis.

Mutta ei oleta että yleensä tarjottaisiin. On toki varmaan tottunut että jotkut kuitenkin (vanhukset ainakin) tarjoaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä yleensä kysyn aina työmiehiltä, että haluavatko kupin kahvia tai lasin vettä. Jos ottavat, niin ei tarvitse pöytään pyytää, vaan viet lasin/mukin siihen työn ääreen.

Harva kai lähtee töihin ajatuksella, että satunnainen asiakas tarjoaa ruoat, joten aamupalaa ei tarvitse tarjota.

Veikkaisin, että suurin osa ei edes kysy, että haluatko vettä.

Tyhmää kahvien tarjoaminen ei tietenkään ole (paitsi ehkä tylyistä jurottajista), kohteliasta se on. Mutta ei mitenkään pakollista.

Vierailija
4/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopuksi tai jossain välissä voit kahvit tarjota, mutta ei todellakaan ole välttämätöntä tai epäkohtelista olla tarjoamatta. Menee ehdottomasti överiksi, jos aamupalaa alat tarjota, eihän hän suoraan sängystä teille tule. :-)

Vierailija
5/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, niillä on kyllä sit omat kahvi- ja ruokatauot muualla kuin asiakkaiden kodeissa. Ei tarvii tarjota yhtään mitään.

Vierailija
6/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sitten tarjoan kahvia kun itsekin juodaan tuohon aikaan, ottaa jos haluaa :) En mä muuta, ehkä lasi vettä siihen lisäksi.