Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö joku jostain muka käytettyjä hyväkuntoisia 104cm poikien vaatteita?

Vierailija
20.09.2009 |

Kirpparilta en meinaa löytää enää mitään hyväkuntoista vaatetta pojalle, kaikki on niin puhkikulutettuja rytkyjä =( Tuntuu, että kaikki saa ostaa uutena. Mielelläni ostaisin käytettyjä, mutta mistään en meinaa löytää. Ja huutiksessa taas joku peruspaketin hinta kohoaa johonkin triljoonaan euroon.

Mistä löydätte hyviä käytettyjä vaatteita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ruvennut tarjoamaan, kun olen käsittänyt ettei siellä mene kuin P.OP tai ehkä hätäisesti Me&I.

Vierailija
2/3 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetyn pitäis olla jotenkin uudenveroinen tai mitään, mutta kun kirpparillekin porukka vie vaatteita, jotka on täynnä tahroja, värit haalistunut ja polvet puhki kuluneet =( voi surku=(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousta ja ihan vaan sen takia että teen aika pieniä paketteja ja hinnat on tosi alhaiset jo lähtöjään...jos on lähtöhintaa ollenkaan:) Mulla kun ei tarkoitus tienata noilla vanhoilla vaatteilla vaan päästä niistä eroon, mieltä tilaa viemästä!

Just huomenna kuvaan PALJON 104/110-senttistä pojan vaatetta ja naputtelen sen huutikseen heti kun vaan suinkin ehdin...eli vaikka jo heti huomenna tai ylihuomenna! Käypäs siis katsomassa sieltä...lupaan että on takuulla hyväkuntoista vaatetta...onhan mulla jo melkein 5000 positiivista palautetta "vakuutena" siitä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä