Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rob ja Amber tippuvat seuraavassa jaksossa, jippii!

Vierailija
20.09.2009 |

heille en voittoa olisi toivonut. Oli pakko käydä ohjelman kotisivuilla katsomassa miten käy, ja olikin aikamoinen yllätys kun Rob ja Amber ovat seuraavinen tippumisvuorossa. Jihaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charla ja Mirna on ällöjä...

Vierailija
2/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heille en voittoa olisi toivonut. Oli pakko käydä ohjelman kotisivuilla katsomassa miten käy, ja olikin aikamoinen yllätys kun Rob ja Amber ovat seuraavinen tippumisvuorossa. Jihaa!

Noin voi sanoa vain suomalainen peruskateellinen mitään yrittämätön demareita äänestävä luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai peruskateellinen mitään yrittämätön demareita äänestävä luuseri..

Aikamoinen analyysi.

Monia paheita minulla on, mutta kateellinen en ole - miksi ihmeessä olisin kateellinen jollekin tv:ssä esiintyvälle ihmiselle? Lähinnä olin tyytyväinen muiden puolesta, sen verran ärsytti se selkään puukottaminen.

p.s. demareita en ole koskaan äänestänyt, paljon olen yrittänyt ja myös saavuttanut =) Luuseri en ole ainakaan vielä ollut, ehkä sitten joskus myöhemmin?

Vierailija
4/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai peruskateellinen mitään yrittämätön demareita äänestävä luuseri.. Aikamoinen analyysi. Monia paheita minulla on, mutta kateellinen en ole - miksi ihmeessä olisin kateellinen jollekin tv:ssä esiintyvälle ihmiselle? Lähinnä olin tyytyväinen muiden puolesta, sen verran ärsytti se selkään puukottaminen. p.s. demareita en ole koskaan äänestänyt, paljon olen yrittänyt ja myös saavuttanut =) Luuseri en ole ainakaan vielä ollut, ehkä sitten joskus myöhemmin?

Suomessa ei saa yrittää mitään eikä varsinkaan onnistua.

Määrätty porukka vihaa moista -sinut lasken siihen sakkiin myös.

Vierailija
5/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi tosi törkeetä ja kaikenlaista netiketistä piittaamatonta on spoilata tolla tavalla jo otsikossa! Ihan riippumatta siitä mistä on kyse ja mitä mieltä kukakin tällaisesta on.

Ilmeisesti ei voi av:tä lukea enää, jos sen mukana menee kaikki jännitys telkusta tulevista ohjelmista.

Vierailija
6/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ei voi välttyä näkemästä otsikkoa, joka jo paljastaa ensi jakson tapahtumat!

Ihan tosi tosi törkeetä ja kaikenlaista netiketistä piittaamatonta on spoilata tolla tavalla jo otsikossa! Ihan riippumatta siitä mistä on kyse ja mitä mieltä kukakin tällaisesta on. Ilmeisesti ei voi av:tä lukea enää, jos sen mukana menee kaikki jännitys telkusta tulevista ohjelmista.

Vierailija
7/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli sitten pakko kertoa kaikille jo otsikossa miten tulee käymään.

Vierailija
8/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassahan olin äärettömän kiltti kun en sitä tehnyt...

t. ap

Vierailija
9/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassahan olin äärettömän kiltti kun en sitä tehnyt... t. ap

Kiitos kun ootkin noin ihana s''tanan itsekäs sika!

Vierailija
10/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suorastaan ihana kun en sitä tehnyt. Mutta jos oikein haukut siaksi niin voinpa vääntää uuden aloituksen, jossa voittajapari heti otsikossa =) Röh röh

Vierailija
11/19 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suorastaan ihana kun en sitä tehnyt. Mutta jos oikein haukut siaksi niin voinpa vääntää uuden aloituksen, jossa voittajapari heti otsikossa =) Röh röh

Että täällä oli pari vuotta sitten tollaisia spoilaajia ja niille laitettiin kaikille valvonnasta estot, kun toi on oikeasti niin tyhmää. Ei olekaan pariin vuoteen kukaan vastaavaa tehnytkään, mutta onnea yritykselle, susta tehdään ilmoitus varmasti hyvin pian mikäli rupeat tollaista viljelemään.

Vierailija
12/19 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka pystyssä reikäisissä, virttyneissä kotihousuissaan ja valittaa, kun joku ilkiö tekee tv-ohjelmaspoilauksia keskustelupalstalla.

Voi hellanlettas.

Vierailija
13/19 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiketi av-mamma myös? Ja mulla ei ainakaan oo housuja jalassa ollenkaan.

Vierailija
14/19 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka pystyssä reikäisissä, virttyneissä kotihousuissaan ja valittaa, kun joku ilkiö tekee tv-ohjelmaspoilauksia keskustelupalstalla. Voi hellanlettas.

housuissa reikä ja vitutus suuri. Mutta joku ilmeiseti saa nautinnon tuostakin itselleen.

Vierailija
15/19 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti yh, joka yrittää vikitellä viattomia aviomiehiä?

Vierailija
16/19 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta mahdollisimman moni näkee. Jatkakaa samaan malliin =)

Vierailija
17/19 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta mahdollisimman moni näkee. Jatkakaa samaan malliin =)

tottakai muutkin saavat kärsiä. Nostan ketjunn aina vaan ylös.

Vierailija
18/19 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh, mutta mies on reissussa huomiseen, niin pitää vähän irrotella.

Olet varmasti yh, joka yrittää vikitellä viattomia aviomiehiä?

Vierailija
19/19 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tarkkasilmäisimmät varmaan ovatkin jo huomanneet, jokaisen viestin jälkeen on tuollainen "Ilmoita asiattomasta viestistä" linkki, jonka avulla sinne ylläpitoon voi ottaa yhteyttä. Liitteeksi ei tarvi laittaa vakuutusta siitä että kotihousut on ehjät.

Jos tarpeeksi moni tuota linkkiä käyttää, niin eiköhän ylläpito reagoi, sillä juuri me "av-mammat" olemme niitä joiden varassa tämän palstan suosio on.

ps. itse toki laitoin jo ilmiannon!