Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden mies täysin hermoheikko?

Vierailija
20.09.2009 |

Jos lapsi vetää pöytäliinan alas ja saa mehulasin kaatumaan päälleen tai jos vauvan tuttipullosta vuotaa velliä sohvalle, mies räjähtää ja kiroaa?

Syyttää joko minua tai sohvaa tai haukkuu vaan että kun kaikki on paskaa.

Miten tällainen pitäisi tulkita ja mitä tämä aiheuttaa lapsille?

Inhottavaa kun kotona joutuu kulkemaan kananmunankuorilla...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoisen käyttäytymisen takaa paljastui masennus. Tuskin itsekään taputtaisin käsiäni yhteen, jos lapsi suttaa sohvaa.

Vierailija
2/4 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nurkan takana vaanivalta masennukselta. Jokainen pienikin vastoinkäyminen tuntuu silloin siltä, että "vielä tääkin paska mun niskaani kaadetaan", ja suhteellisuudentaju kaikkoaa jonnekin pimeyteen. Voisiko hänelle ehdottaa ihan suoraan avun hakemista? Ei todellakaan ole mukavaa elää tuollaisessa ilmapiirissä, voin kokemuksesta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on väsynyt, stressiä työstä, rahasta ym. On puhuttu sata kertaa, muistaa ehkä 2 viikkoa ja taas ärähtää.

Tai joka kerta kun menee yövuoroon, haukkuu kaikki, vaikka olisi nukkunut kuinka hyvin tahansa päivällä.

Olen opettanut lapset olemaan vaan rennosti, eikä pelkäämään räjähdystä. Vanhimmat (6 ja 4) saattavat sanoakin, että nyt isi oli tuhma taas, se yleensä auttaa parhaiten rauhoittumaan.

Vierailija
4/4 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kohtuuttomat raivarit esim. jostain hukassa olevasta esineestä. Sillä ei ole merkitystä, että on itse hukannut ko. esineen, vaan raivostuu kaikille talossa asuville. Saattaa suuttua järjettömästi ihan pienistä vastoinkäymisistä, tai vaikka siitä että sanon rauhallisesti että miehen pitäisi huomenna viedä lapset hoitoon. Yleensä en saa tällaista arkiasiaa sanottua loppuun, kun mies jo raivoaa, koska joutuu ne lapset viemään (ei oikeasti ole kova homma, koska yleensä minä laitan KAIKEN valmiiksi ja mies vain ajaa autolla päiväkodin pihaan). Tällaisia esimerkkejä on suunnattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan