Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi eilen huppelissa "totuuksia"..Pinnallinen vai tavallinen

Vierailija
20.09.2009 |

mies?

Siis eilen huppelissa illan aikana mies kertoi mulle vaikka mitä. Esim.

- katselee muitakin kauniita naisia innoissaan mutta on iloinen kun "itellä on kyllä loistava nainen myös"

- häntä harmitti kun lihoin raskausaikana, ja ei pistäisi pahitteeksi vaikka laihtuisin vieläkin (olen norm.painoinen)

- sanoi että tiukat ja seksikkät vaatteet saa hänet unohtamaan kaikki huonot asiat

- kertoi että entisellä treffikaverilla oli upeat pakarat koska oli pyöräilijä, mutta ei heillä ollut muuta yhteistä

- sanoi että mäkin voisin laittaa minarin kaupungille, kuten parilla naisella oli

- sanoi että saa kiksejä muiden naisten peppujen katselusta

onko ihan tavallista? mies kyllä kehui minua paljon ja oli rakastuneen oloinen, mutta eikö tää ole vähän outoa ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta fiksu mies osaa varoa avautumasta liikaa. Mutta onneksi sä sait kehuja..

Vierailija
2/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pölvästi menee tuollaisia asioita lavertelemaan vaimolleen. Ainakaan naista ei osaa käsitellä, eli siinä suhteessa melko poikanen vielä.

Kai se on normaalia, että saattaa katse harhailla varatullakin ihmisellä, mutta tuo asioiden määrä, jonka kerroit miehen ladanneen sinulle eilen vinkkaa mielestäni vähän siihen suuntaan, että miehellä on vähän vielä "se vaihe" päällä.

Itse en hyväksyisi tuollaista vuoatusta mieheltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvostelee esim. telkkarisarjojen naisnäyttelijöiden tissejä/hanuria/pantavuusastetta.

Noh, itse kommentoin vastaavia juttuja miehistä.

Ei ole vakavaa ;-)

Vierailija
4/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä mielessä että noinhan suurin osa miehistä ajattelee - fiksut vaan eivät sano ajatuksiaan ääneen.

Vierailija
5/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta fiksu mies osaa varoa avautumasta liikaa. Mutta onneksi sä sait kehuja..

OIkeastiko? Fiksut ei varmaan noin tuo sitä esille, mutta onko noin monen miehen kohdalla?

Vierailija
6/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok äijä.

Vierailija
7/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy osaa pitää suu kiinni oikeassa paikassa...

Vierailija
8/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se, että ne pitää vielä ajan jälkeen vuodattaa vaimolle kertoo jostain. Ymmärrän, että kaikilla tällaisia ajatuksia joskus saattaa olla. On kuitenkin eri asia kertoa myöhemmin ne ajatukset vaimolle. Silloin niitä on ajatellut vähän enemmän kuin vain pälkähdyksen verran.

T: 3

Vierailija
9/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini enää..

Vierailija
10/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin ihmisen normaaleja ajatuksia. Ei ihme, jos teille on ero tullut jos kaikki kihisee sisällämme eikä pääse ulos.

Vierailija
11/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saahan niitä olla... Mutta eipä nyt tuollaisia tarttis pulisolle kertoa...

Vierailija
12/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin ihmisen normaaleja ajatuksia. Ei ihme, jos teille on ero tullut jos kaikki kihisee sisällämme eikä pääse ulos.

Vierailija
13/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kertoi että entisellä treffikaverilla oli upeat pakarat koska oli pyöräilijä, mutta ei heillä ollut muuta yhteistä

Mutta itse kysymyksestä. Asiayhteydestä ja tilanteesta erotettuna ei noista miehen puheista voi sanoa mitään. Hölmöltä kuulostaa listana, mutta varmaan tuli puhuttua muutakin, ap:kin varmaan sanoi jotain arvottavaa/ esineellistävää omista existään/ nyxästä tms?

Jos mun mies laittaisi tänne listaa mitä mä huppelissa höpisen. niin OMG! :D

Vierailija
14/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ajattelee tuollaisia asioita, munkin mies on jutellu noista ihan selvinpäin..en kylläkään tykkää kuulla niitä. Hyvä jos mies kehui sinuakin paljon, ei siis pidä niitä muita naisia parempana.

Vierailija
15/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele mitään muita miehiä, heidän komeuttaan tms. saatika että omalle miehelle puhuisin niistä

Vierailija
16/16 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa tulee hetki kun mies pettää.

Siitä on vain päästävä yli. Sellaisia ne miehet on. Tärkeintä on että mies palaa kotiin eikä jätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi