Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suku on pahin

Vierailija
20.09.2009 |

Mua vaivaa tälläinen asia kuin että mieheni suku kohtelee minua todella huonosti,onko muilla samoja kokemuksia? olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta ja meillä on kaksi lasta.Mieheni äiti arvostelee minun valintojani esimerkiksi sitä että en halua laittaa lapsiani päiväkotiin,anopin mielestä lapsistamme tulee epänormaaleja jos he eivät mene päiväkotiin.Olemme ottaneet anopin kanssa monta kertaa yhteen,anopin mielestä minun pitäisi tanssia hänen pillin mukaan,eikä minulla saisi olla omaa mielipidettä asioista.Mieheni ei uskalla sanoa äidilleen vastaan kun tietää miten pirttihirmu hän on ja siitä olen mmiehelleni sanonut että voisi sanoa vastaan asioissa jotka ei hänen äidilleen kuulu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksatte anoppianne

Vierailija
2/12 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vikaa, jos ei uskalla edes puolustaa omaa vaimoaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanteeseen auttoi, kun mies vihdoinkin pääsi henkisesti irti äidistään, tosin sillä seurauksella, että eipä juurikaan olla tekemisissä. Anoppi soittaa joskus pojalleen, ja lasten syntymäpäiville kutsutaan, mutta ylimääräisiä kyläilyjä ei harrasteta. Parisuhteemme voi nyt loistavasti, lapsemme ei joudu ihmettelemään oudosti käyttäytyvää mummiaan ja muutenkin sopu säilyy.

Mieluusti tietenkin olisin enemmänkin yhteydessä, mutta minkäs teet, jos toinen on mieleltään sairas eikä hoida itseään kuntoon.

Vierailija
4/12 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut juuri anopin ojennukseen, mutta käly on käynyt hankalaksi.

Anoppikin tosiaan kokeili onneaan yrittämällä puuttua asioihimme ja haukkumalla minua selkäni takana. Esim. oli juuri sitä mieltä että minun tehtäväni oli palvella hänen poikaansa pyyteettömästi ja unohtaa omat unelmani. Mutta sain tehtyä mielipiteeni naiselle selväksi ja mieheni valitsi puolensa kun sitä pyysin.

Nyt harmaita hiuksia aiheuttaa ,ah niin täydellinen, kälyni. Luulee olevansa valiokansalainen ja katsoo minua nokanvartta pitkin. Olen hänen mielestään sellainen wt, sillä minulla on "vain" AMK-tutkinto ja olen tehnyt kaksi lasta hänen veljelleen ennen avioliittoa. Ja vielä alle kolmekymppisenä, ajatelkaa! Kaikki valintani ovat hänen mielestään huonoja ja hän kykenisi itse tekemään tilanteessani parempia, se nyt on selvä.. Jos ei tuo kyseinen kermap*rse ala pikkuhiljaa asettumaan niin kyllä minä sille kunnon wt:t näytän ja tinttasen turpaan (ainakin noin kuvaannollisesti).

Vierailija
5/12 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi arvostelee tekemisiäni ja mieheni ei puolusta minua. En välitä enää. Alkuun se haittasi ahdisti. Yhteistä taivalta takana kohta 8v ja 2 lasta.

Koita olla välittämättä ja teet äitinä niin kuin parhaalta tuntuu.

Vierailija
6/12 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sanoa mielipiteensä. Niistä ei tarvitse provosoitua, pysy ihan tyynenä vaan. Sinähän teet itse yhdessä miehen kanssa omaa perhettäsi koskevat päätökset.

Muuten, juurihan Keltikangas-Järvinen totesi, että pienille lapsille päiväkoti ei ole se paras paikka, jos kotona on asiat kunnossa.

Vierailija
7/12 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koittanut olla välittämättä anoppini mielipiteistä,mutta olen sellainen ihminen että en ihan kaikkea siedä. Sitten mieheni jos lähtee istumaan iltaa äitinsä,isänsä ja siskonsa kanssa ja minä satun mainitsemaan asiasta että mieheni voisi viettää sukunsa kanssa muuten aikaa kuin juopottelemalla ja niin suvun kommentit ovat sellaiset että minun tehtäviini kuuluu olla kotona lasten kanssa ja antaa miehen mennä miten haluaa. Jos haluaisimme mieheni kanssa lähteä yhdessä jonnekkin niin lapsillemme emme saa hoitajaa ainakaan mieheni suvun puolelta kun heillä on aina tärkeämpää tekemistä.Mieheni suku on kova juomaan ja tämä on asia myös jota minä en ymmärrä,mieheni äiti ja isä juo todella paljon esimerkiksi v-loppuisin emme pysty heillä käymään kylässä koska siellä on aina hirveät känniörvellykset päällä.Sitten vielä anoppi viikolla kulkee niin nokka pystyssä töissä ja esittää työkavereilleen niin absolutistia. Mieheni sukulaiset ei näe koskaan itsessään mitään vikaa,aina vika on muissa. Jos minä satun huomauttamaan jostain negatiivisesta asiasta heille niin sitten he vihoitteleevat minulle muutaman kuukauden.

Vierailija
8/12 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma minullakin.

Vierailija
9/12 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsitään hullusta suvusta!

Vierailija
10/12 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni (yllättäen) ärähti äidilleen. Anoppi meni aivan kalpeaksi *näytti kuin olisi niellyt kalkkunan* Mieheni teki selväksi äidilleen ettei hän puutu lastemme kasvatukseen ja tulemme sitten jouluna kylään jos hän osaa käyttäytyä. Ai etta miten makeaa teki =)

Vierailija
11/12 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös aivan todella ärsyttävä käly,luulee tietävänsä lastenkasvatuksesta ja hoidosta kaiken vaikka hänellä ei ole yhtään ainutta lasta.sitten vielä kehtaa tulla neuvoo että minun pitäisi lapseni laittaa päiväkotiin,koska hän niin sanoo,ja kun minä olen valinnut että hoidan lapsen kotona ja opiskelen myöhemmin niin siitäkin saa kuulla että olisiko kannattanut opiskella ennen lasta.Kälyni on 29 eikä eukolla oo muuta iloo ku ravata baarissa joka viikko muutaman kerran(sen elämä menee pilalle jos ei joka viikko pääse baariin)lapsista tällä ihmisellä ei ole tietoakaan,kuvittelee olevansa maailman napa ja itse täydellisyys!

Vierailija
12/12 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi varmaan juuri tuollainen nokanvarttaan katsoja, koska anoppikin on kaikki temppunsa yrittänyt minut nujertaakseen. Yrittäkää jotenkin vetää rajat myös niiden kälyjenne kanssa, sillä tällaisissa omaa perhettä ja itseä koskevissa asioissa ei voi olla välittämättä, kuten usein niin suosittu neuvo asiaa ymmärtämättömiltä kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme