Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ohoh. Meillä on maa valkoinen.
Kommentit (5)
Rakeita tuli täälläkin. Itse olin vessassa, kun ipana tuli hihkumaan oven taakse, että äiti, äiti. Sataa LUNTA!
Mut eipä oo enää, nyt tulee vettä taivaan täydeltä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä on myös jyrissyt pari kertaa kunnolla ukkonen (tai sitten se on tuo naapuri kerrostalon remppamiehet, jotka korjaavat julkisivua tms.).
lähteä lasten kanssa pyörällä kauppaan, vai sataako kohta tässäkin?
mutta jätä lapset kotiin. Ei ne kuulu kauppaan raivoamaan, vaan miehen tms. hoiviin kotiin!
Alue: Aihe vapaa
Mut mua onkin helppo höynäyttää muutenkin :(