Miksi monet isorintaiset käyttävät huonoja, löysiä
rintaliivejä? Tissit roikkuvat navassa asti, vaikka hyvin tukevilla liiveillä saisi rinnat ryhdikkäästi paikoilleen.
Kommentit (50)
olleet aina. Ja vaikka rintani ovat isot, ovat ne kiinteät, olen muutenkin kiinteä. Isot rinnat ovat hyvä perintöbonus ;) (koko suku isorintaisia täynnä)
liivisi ovat liian löysät, jos pystyt pyöräyttämään ne kiinnilaiton jälkeen vielä ympäri. Oikeaoppisesti liivit laitetaan kiinni oikeassa asennossaan lukot selän takana, koska riittävän tukevaa liiviä ei enää pysty laittamaan edessä kiinni ja sitten pyörittämään ympäri. Ensimmäinen asia, joka opetetaan oikeassa liiviliikkeessä. - 12
käivaivainen saa liivinsä kiinni kun käsi ei sinne taivu? Mieskään ei aamulla ole niitä laittamassa kiinni..... täytyy varmaan sit kulkea ne samat rintsikat päällä kaupasta hautaan....
valitettavasti en ole ottanut selvää käsivaivaisten tavasta laittaa rintaliivit kiinni, mutta oikeaoppisesti ne kuuluu laittaa kiinni selän takana. Erikoistapausten täytyy varmasti tehdä omia ratkaisujaan tai ottaa erityisohjeista itse selvää. Ja kyllä minullakin muutama kerta siihen opetteluun meni, vaikka käsien taipumisessa ei ole mitään vikaa.
- 12/24
Eli siellä mun DD/E-85 kuppikoosta tulikin yhdessä "yössä"(päivässä) G 70....osaavan neuvonnan ja ohjaamisen ansiosta! (Nyt raskaana ollessa 75 H) Liivit eivät maksa maltaita, ja siellä on monesti puolihintapäivät. Ryhti on parantunut ja ei ole sellaista "lihavuusvaikutelmaa"...
Itsellä kuppikoko muuttui a80 E70:iin!! totta.
kyllä ne liivit venähtävät, kun ne puotetaan tuolleen pyörittäen!
Sitten vielä olkaimia kiskotaan riisuttaessa kyynärpäillä vaikka koko ripustus tipahtaisi ilman venymistä kunhan vain avaisi hakaset!
ne hyvät, tukevat ja istuvat liivit maksavat hunjaa ja niitä kappaleita, joita olen ostanut, yritän pitää "säästeliäästi". Minä tosin teen niin, että liikun "ihmisten ilmoilla" aina ne hyvät rintsikat päällä, ja sitten kotona pidän huonosti istuvia, halpoja, roikkuvia liivejä... Aina kotiutuessani vaihdan toiset liivit päälle.
Ja ainakin urheiluliiveissä mun mahaläskit kasvaa, kun liivit pusertaa sen kaiken ylimääräisen siihen rintojen alle.
alkuun ovat hyvät, mutta jo tosi lyhyessä ajassa löystyvät. Enkä viitsi olla uusia ostamassa kuukauden välein. Ja ostan ihan laadukkaita liivejä, en mitään halpisliivejä.
ei osata ostaa oikean kokoisia liivejä.
Kaupoissa on yleisesti myynnissä aika pieniä kuppikokoja isoilla ympärysmitoilla, eikä isorintainen välttämättä tajua, ettei sellainen sovi hänelle, vaan on etsittävä niitä isoja kuppeja, Eestä ylöspäin, pienemmällä ympärysmitalla.
Lindexiltäkin on hävinnyt nyt nämä isorintaisten mallit, Sokokselta saa meilläpäin ja tietysti erikoisliikkeistä. Mutta moni isorintainen saattaa ostaa sitten noita lihavammille tarkoitettuja ison ympäryksen liivejä, kun ne menevät kuitenkin päälle.
Helsingissä minulle löytyy sopivat liivit tasan Stockalta ja parista erikoisliikkeestä. Ja hinta on 65 eurosta ylöspäin.
alkuun ovat hyvät, mutta jo tosi lyhyessä ajassa löystyvät. Enkä viitsi olla uusia ostamassa kuukauden välein. Ja ostan ihan laadukkaita liivejä, en mitään halpisliivejä.
Eli siellä mun DD/E-85 kuppikoosta tulikin yhdessä "yössä"(päivässä) G 70....osaavan neuvonnan ja ohjaamisen ansiosta! (Nyt raskaana ollessa 75 H)
Liivit eivät maksa maltaita, ja siellä on monesti puolihintapäivät.
Ryhti on parantunut ja ei ole sellaista "lihavuusvaikutelmaa"...
Siellä tekevät pienet korjausompelutkin odottaessa, esim. olkaimen lyhennykset. Ja oma koko löytyy varmasti!
Myös Bravissimon liikkeessä Englannissa kannattaa käydä! Mielettömän asiantunteva palvelu ja uskomaton valikoima!
oikea koko löytyi helposti, ja hetken tuntui taivaan lahjalta tuon liikkeen löytyminen. MUTTA niissä liiveissä ei ole tarpeeksi leveät ja tukevat olkaimet vaan vähän joustavat, joten löystyvät vielä helpommin. Ja kun mulla joudutaan liiveissä kuin liiveissä joka tapauksessa säätämään ne olkaimet heti alkuunsa niin kireälle kuin mahdollista, niin venymisen varaa ei ole tippaakaan.
Sit Changen liiveissä lähtee kaikissa olkain vähän kupin reunasta, ei tasan keskeltä, joten niistä tulee melko pian sellaiset kaksoistissi-viritelmät, vaikka ostaessa olisivatkin ihan oikeaa kokoa
Niitä sopivia on nimittäin vaikea löytää, kuten joku jo sanoi. Edes liiviliikkeessä ei usein ole sopivaa kokoa, vaikka mulla ei ole edes sen isommat kuin D - DD -kupit.
Ja ne liivit on kalliita, joten jos ostaa riittävän tiuhaan uusia, niin rahaa uppoaa. Ja sit taas se, että kun löydät yhdet, jotka pysyy ryhdikkäänä pari kuukautta, niin siinä parin kuukauden sisään et saata löytää toisia, joten niin kauan on pidettävä edellisiä, kunnes vastaan tulee seuraavat sopivat. Ja olisipa ihanaa, jos kaapissa olisi useammat sopivat, joita voisi vuorotella, mutta kun edelleenkään niitä ei löydy.
Ja Helsinkiin on matkaa täältä maalta.