Emättimestä tuli kourallinen kammottavaa kökköä!!!!
Ihan oksettavaa! Pinppiä on kutittanut jo pari päivää ja ihmettelin että mikäs nyt on. Yhdynnässä olen ollut viimeksi kaksi viikkoa sitten. Emättimestä tuli sellaisia kokkareita, valkoisia ja ihan pieniä. Iltapesulla ajattelin pestä sieltä vähän perusteellisemmin ja suoraan sanottuna kaivoin etusormella sisäpuolelta. Tulos: emättimestä tuli liioittelematta kourallinen kökköistä, kovaa, valkoista, hajutonta möhnää!!! Eihän se voi olla spermaa, eihän se muhi sisuksissa kahta viikkoa? Se oli ihan jähmeää ja emättimen poukamat oli täynnä sitä, sain kaivella piiiitkään kunnes ei tullut enää mitään! Hirvittävää. Mikäs nyt on? Tänään aamulla kaivelin taas eikä tullut mitään.
Kommentit (236)
mutta voiko tuollainen parantua itse ilman lääkkeitä, jos oikein kuuraa rööriä itse vedellä?
Peset alapääs nyt joka päivä ja tarpeen vaatiessa useammin...Tosin pintapuolisesti, sormella ei tarvii kaivaa. Jos klönttiä tulee paljon, niin voit pumppailla sitä ulospäin ja suihkulla huuhtaset pois. Pidät puuvilla pikkuhousuja. Vältä seksiä ja mieluiten hoidatte myös miehesi Canestenin voiteella. Ettei tule kierrettä.
Jos ei apteekin tuotteet auta niin mene lääkäriin, he voivat kirjoittaa sinulle reseptin suun kautta otettavaan lääkkeeseen (EI RASKAANA OLEVALLE).
Suihku auttaa kutinaan samaa olen kuullut luonon jogurtista (en ole itse kokeillut ja tuntuisi tyhmältä istua saavissa alapää jogurtissa). ÄLÄ RAAVI!
viimeisintä tamponia sisään ? Se on sitten hajonnut sinne mössöksi ajan kuluessa....
Mulla klamydia paljastu just noin.. Yhtäkkiä löyty kummallista mönjää emätimestä vaikka kuinka ja paljon. Kutinaakin oli vähän mutta ei siinä mittakaavassa kuin hiivassa. Kandee käydä testissä ihan vaan varmuuden vuoks, ainakin jos on tullu ilman kortsua harrastettua..
tän TÄYTYY olla trolli. Kourakaupalla valkeaa mönjää...puistatus
niin ihan kotikonsteja hiivan hoitoon:
laitat sankoon lämmintä vettä ja sinne ruokasoodaa. Se muuten auttaa! :)
hiiva, kuten moni onkin jo kertonut. Helppo hoitaa pois.
nimimerkillä omakohtaista kokemusta hiivasta jo vuodesta 1999.
Taidan mennä tuonne kylppäriin kaivelemaan pimpsaa, jos sieltä vaikka löytyisi kourallinen kammottavaa kökköä piristykseksi.
Toisaalta kiva että tää ketju pysyy tallessa, joku vastaavan kokenut saa huojennusta huoleensa jos erehtyy googlaamaan kammottavaa kökköä emättimestä :D
olisit kirjoittanut vaan omaan päiväkirjaasi!
kun aloitus on tehty 3 vuotta sitten ;)
sulla on varmaan HIIVA.
Juu, ja on jo parantunutkin kun aloitus on tehty 3 vuotta sitten ;)
sulla on varmaan HIIVA.
Terv. tätä aloitusta säännöllisesti nosteleva AV-mamma ;)
Ota kuva, laita fb:hen ja voila, joulupuuron voi vetää yli listalta!
Onko se piimämäistä? Kuulostaa ihan hiivalta.
helkutti teitä..