Saanko mennä vielä suihkuun? Olen nuhjuinen ja asun rivitalossa.
Kommentit (24)
Tukka mun pitäis pestä, että sen verran menee pidempään. -ap
Äläkä jätä vettä lorisemaan kun hierot shampoon hiuksiin, vaan sulje suihku siksi ajaksi.
vaan kääriydy kylpytakkiin, laita lavuaari täyteen vettä ja pese hiukset siinä. Ei kuulu kova ääni, ei tule kylmä eikä kukaan häiriinny.
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
hoitaa perustarpeet joskus yölläkin, jos tarve vaatii. On kyllä todella herkkäunista porukkaa, jos suihkuääneen heräävät...
Sitä paitsi vartaloni on pesun tarpeessa myös. En saa noustua tästä... -ap
Ei kannata pestä tukkaa tähän aikaan yöstä, saat nuhan jos menet nukkumaan märällä tukalla. Pese vasta aamulla.
ja alapää tulee likaiseksi. Parempi mennä toimituksen jälkeen vasta suihkuun tai aamulla!
sun pitää kääriä pitkät hiukset pyyhkeeseen ja vetää villasukat jalkaan, ettet vilustu. Villasukat = seksintappajat?
toki nainen on aina peruspuhdas. Kainalot on pesty joka aamu ja alapää aina pissaamisen ja ulostamisen jälkeen. Vedellä, ei vain hinkattu kuivalla vessapaperilla! Se ei poista hajuja, kyllähän tuon kaikki tietää.
Mutta menen kohta. Muuten, villasukat sängyssä takaavat naiselle varmemmin orgasmin. En ole kyllä vielä kokeillut. Siis villasukkia sängyssä, orgasmia olen. -ap
jalassa on ainakin mukava nukkua. Ehkä muuta tehdessä voi tulla liian kuuma.
PS. Mä en ainakaan ole niin neuroottinen, että pesisin alapääni jokaisen vessassa käynnin jälkeen. Kukaan ei ole tähän saakka valittanut hajuhaitoista.
vieläkö kumppanisi on hereillä? Vai ajattelitko herättää hänet ja raiskata?
Villasukat jalassa on kyllä varmaan miellyttävämmät kuin kovin karheat kantapäät selässä...
ps. minä pesen alapääni aina käytön jälkeen, olen hyvin tarkka vartalonhygieniasta. Pestäänhän vauvojenkin pyllyt aina ettei haisisi.
Hän ei ole vielä koskaan kieltäytynyt, joten ei varmaan tänäänkään. -ap
ps. minä pesen alapääni aina käytön jälkeen.
ps. minä pesen alapääni aina käytön jälkeen.
Heh onhan siihen monta tyyliä :D
mutta käy äkkiä äläkä laula siellä!