Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suku

Vierailija
18.09.2009 |

Mitä tehdä tässä tilanteessa kun miehen puolelta samalla kylällä asuu hänen sisaruksensa, setänsä ja vanhempansa ja kaikki olettavat, että ollaan aina tekemisissä keskenään ja kaikki asiat jaetaan ja tiedetään myös toisten kaikki asiat? Tilanne on todella stressaava koska meillä ei ole mitään yksityisyyttä. Appivanhemmat kävelee taloon sisään kuin kotiinsa ja ovat joka asiaa arvostelemassa ja neuvomassa. Minulla on viisi lasta ja olen jo nelikymppinen joten uskon osaavani hoitaa kodin ja lapset ilman anopin ohjeita. Lisäksi saan aina kuulla miten mikäkin asia täytyisi tehdä tai miten väärin minkäkin olen tehnyt. Mies tietää miten kärsin tästä ja meillä on riitaa asiasta miltei joka päivä. Silti hän ei tee asialle mitään, olettaa vaan mun sopeutuvan. Ollaan oltu yksissä neljä vuotta ja yhteisiä lapsia on kaksi. Anopin silmissä tällainen eronnut nainen on kauhistus joten osaltaan sekin vaikuttaa hänen suhtautumiseensa. Haluaisin tietää, onko muiden mielestä normaalia, että toisen vanhempien tai sisarusten kanssa pitää olla joka päivä tekemisissä tai se, ettei nämä vanhemmat anna aikuisten ihmisten elää elämäänsä kuten haluavat vaan pitäisi olla kuten he joka asiassa? Ja mitä voin tehdä kun mies ei halua muutosta? Erosta on puhuttu mutta mies sanoo, ettei anna lapsia eli jos lähden niin edessä on kamala riita lapsista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten joissain piireissä varmaan normaalia.

Ei siinä auta kuin asettaa omia rajoja, ja yrittää kestää. Miehenhän se on tehtävä se omista vanhemmistaan irrottautuminen.

Vierailija
2/2 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole normaalia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi