Millainen ihminen käyttää hä, täh, häh
kirjainyhdistelmiä?
Minusta ne ovat niin alkeellisia, että näitä kammottavia kirjainyhdistemiä käyttävät vain alkeellisissa navettaoloissa elävät oppimattomat ressukat.
Turha kirjoittaa vastaukseksi häh, täh tai hä.
Se ei provosoi meitä, eikä suinkaan auta teitä surkimuksia.
Kommentit (18)
Anteeksi?, anteeksi en kuullut, nyt en ymmärtänyt tai jotain muuta tilanteeseen sopivaa.
Häh ja täh-"sanoja" käyttävät vain tyhmät.
olen koulutukseltani käyttäytymistieteilijä ja minusta on kiva olla täällä av:lla analysoimassa ihmisten käyttäytymistä, risomisia ja ahdistuksia. Mutta välillä nämä ketjut ylittävät ymmärrykseni täysin...
jaa näinkö se mitataankin tuo tyhmyys:)
Joku voisi olla toista mieltä ja tiettyä mieltä sellaisita, jotka kategorisoivat tuollaisin kriteerein..:DDDD
käytän tällä palstalla useinkin tuota "täh"-ilmaisua. Mielestäni se on hyvä tehokeino, jota ei mikään "mitä" tai "anteeksi kuinka" korvaa. Tavallaan kertoo aidosta ällistyksestä, eikä siitä ettei ole kuullut kysymystä.
Kun en kuule mitä huutelevat toisesta huoneesta ja vesi/ pyykkikone tms. lorisesee tai hurisee korvani juuresta.
Mutta ikinä en sano HÄH tai TÄH?
Todella moukkamaista.
Mutta oikeassa keskustelussa nuo särähtävät korvaan. Tuntuu ikävältä, kun juttukaveri hökäisee kovalla äänellä hä.
Kaksi eniten häh- ja täh-ääniä hokevaa tuttuani ovat akateemisesti koulutettuja, varakkaasta perheistä kotoisin olevia naisia.
noita käyttääkin niin taitaa käyttäjät olla akateemisesti koulutettuja sivistymättömiä ihmisiä (ainakin plastan mukaan)
Saat varmaankin asiallisempia vastauksia.
Tyhmille nimittäin ei kannata vastailla.
käytän tällä palstalla useinkin tuota "täh"-ilmaisua. Mielestäni se on hyvä tehokeino, jota ei mikään "mitä" tai "anteeksi kuinka" korvaa. Tavallaan kertoo aidosta ällistyksestä, eikä siitä ettei ole kuullut kysymystä.
käyttää noita äänneyhdistelmiä.
Mutta ei välttämättä kirjain-.
Saat varmaankin asiallisempia vastauksia. Tyhmille nimittäin ei kannata vastailla.
sitten lukenut viestiäni.. 
Kaksi eri asiaa.
Kaksi eniten häh- ja täh-ääniä hokevaa tuttuani ovat akateemisesti koulutettuja, varakkaasta perheistä kotoisin olevia naisia.
Itse en vaivaudu vastaamaan hä-täh-tyypeille. Miksi heittää helmiä sioille?
Saat varmaankin asiallisempia vastauksia. Tyhmille nimittäin ei kannata vastailla.
Itse en vaivaudu vastaamaan hä-täh-tyypeille. Miksi heittää helmiä sioille?
jo vastannut kaksikin kertaa täh-tyypille :D
Enkä kyllä koskaan vastaa mihinkään täällä pelkästään "täh", vaan minulla on kyllä aina muutakin sanottavaa. Edelleenkään "anteeksi kuinka" ei mielestäni ilmaise sitä ihmetystä, jota sillä tarkoitan ilmaista.
Jos et muuten saa itseäsi ilmaistuksi.
Jos et muuten saa itseäsi ilmaistuksi.
ei kun anteeksi: vai niin!
Minä käytän puheessa. Silloin kun olen ajatuksissani tai keskittyneenä johonkin ja joku huomaamattani puhuu minulle.
Kysyn kyllä kohteliaammin, jos olen keskittynyt ympäristööni, mutten kuule mitä sanottiin tai kysyttiin.
Tekstissä en käytä.
T. Ressukka, joka viihtyy navettaoloissa. :)
siis häh.