Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiihtolomamatkalle etelään, mutta minne? Suositteluja, kiitos!

Vierailija
18.09.2009 |

Voi elämä, nyt tuli tilaisuus lähteä hiihtoloman aikoihin lomalle jonnekin lämpimään pitkästä, pitkästä aikaa :)

Mutta nyt olen ihan pihalla vaihtoehdoista, saisinko teiltä suosituksia? Aikaa on vain viikko, joten ehkä Thaimaa jää laskuista. Muutoin olisi toiveena kolmen lapsen kanssa helppo, rentouttava löhöloma lämpöisessä, ei tarvita tällä kertaa mitään extremeä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveät vesisateet ja 10-15 astetta lämmintä!

Höpö höpö.

Vierailija
22/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpötiloissa ei paljoakaan eroa

http://www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/527

Vierailija
24/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alhaalla oli koko vuoden keskilämpötila, luulin että siinä oli vaan nykyinen sää

Vierailija
26/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koulujen lomista puhutaan ja silloin Dubaissa on päälle +20 astetta lämmintä

Vierailija
27/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koulujen lomista puhutaan ja silloin Dubaissa on päälle +20 astetta lämmintä

mutta, kyllä mä voisin lähteä viikoksi Thaimaahankin, sinnehän on kuitenkin suorat lennot nykyään, kyllä se 10h menee siinä missä 6 tuntiakin... Mulle tärkeintä olisi se aurinko ja lämpö, ja olisin valmis kärvistelemään sen takia lentokoneessa muutaman tunnin pidempään. Kanaria ja Dubai ei kumpikaan ole 100% varma kohde.

Vierailija
28/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, kyllä mä voisin lähteä viikoksi Thaimaahankin, sinnehän on kuitenkin suorat lennot nykyään, kyllä se 10h menee siinä missä 6 tuntiakin... Mulle tärkeintä olisi se aurinko ja lämpö, ja olisin valmis kärvistelemään sen takia lentokoneessa muutaman tunnin pidempään. Kanaria ja Dubai ei kumpikaan ole 100% varma kohde.

vähintään 2-3 pitäisi olla lomaa. Ollaan oltu kyllä Egyptissä helmikuussa ja lämmintä olis sielläkin.

Vierailija
29/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään 2-3 pitäisi olla lomaa. Ollaan oltu kyllä Egyptissä helmikuussa ja lämmintä olis sielläkin.

Vierailija
30/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen vastapainoksi saa varmasti aurinkoiset ja kuumat säät. kaikista kauhein skenaario on se, että lähtee lämpimään ja sitten sataa koko viikon ja on jotain 20 astetta vaan lämmintä.

Vierailija
32/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen vastapainoksi saa varmasti aurinkoiset ja kuumat säät. kaikista kauhein skenaario on se, että lähtee lämpimään ja sitten sataa koko viikon ja on jotain 20 astetta vaan lämmintä.

ja koskaan ei missään ole satanut, kaipa on ollut vaan hyvä tuuri :) En mäkään lomalla vesipaistetta kaipaa, sitä saa Suomessa tarpeeksi

Vierailija
33/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskaan ei missään ole satanut, kaipa on ollut vaan hyvä tuuri :) En mäkään lomalla vesipaistetta kaipaa, sitä saa Suomessa tarpeeksi

(Teneriffa) tosi huonot ilmat, yhtenä ainoana päivänä vaan paistoi aurinko koko viikon aikana. Silloin oikeasti v***tti ja päätin että en enää lähde epävarmoihin kohteisiin. Mutta, kerran Puerto Ricossa helmikuussa oli koko viikon 30 astetta lämmintä, ei yhtään pilvenhattaraa näkynyt! Eli, tuurista se vähän kiinni on näissä paikoissa... Me nykyään suositaan kaukolomakohteita talvella, saa sitä varmaa aurinkoa :-). Onneksi voidaan olla yleensä se 2 viikkoa, mutta kyllä viikoksikin lähtisin (varsinkin jonnekin Thaimaahan).

Vierailija
35/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy, miksi en mielelläni viikoksi lähtisi Thaimaaseen, ettei sitten pala siihen toipumiseen aikaa montaa päivää...

Ja toisaalta tuurista nuo säät taitaa melkolailla joka puolella olla kiinni, silloin vuonna nakki, kun olen itse ollut etelässä viimeeksi, oli Teneriffalla helmikuussa koko viikon 25 astetta ja se riitti hyvin :)

Ap

Vierailija
36/38 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuitenkin se aurinkovarmin kohde

Vierailija
37/38 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ilmastonmuutos vaan on vaikuttanut säähän,ennen niin aurinkoinen ja pilvetön rico on nykyään epävakainen ja pilvinen.useita kertoja käynyt ja nyt alkaa muutkin paikat kiinnostaa.

Vierailija
38/38 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ilmastonmuutos vaan on vaikuttanut säähän,ennen niin aurinkoinen ja pilvetön rico on nykyään epävakainen ja pilvinen.useita kertoja käynyt ja nyt alkaa muutkin paikat kiinnostaa.

aurinko paistanut koko viikon. Ei yhtään pilvistä päivää osunut. Mutta onhan siellä toki niitä sateita ollut ehkä enemmän kuin ennen, meillä kuitenkin ollut aina mahtavat säät. Ihan siis iltaisinkin voinut olla topissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi