Pitäisi ostaa uusi F-secure ;-(( Miten?
Kohta loppuu F-secure ja pitäisi ostaa uusi.
Mitä ihmettä se verkko-ostaminen tarkoittaa? Voiko sen jotenkin ladata netissä?
Ekana vuonna F-secure ladattiin myymälässä myyjän avulla. Viime vuonna ostin sen Verkkokauppa.comista.
Se olikin sellaista h**vettiä, että puhuin tukipalvelun kanssa puhelimessa tunnin, ennen kuin se saatiin toimimaan. Ilmeisesti tuotteessa oli joku vika.
Nyt alkaa kylmä hiki valua pelkästä ajatuksestakin ryhtyä taas samaan hommaan.
Kommentit (25)
lapsen koneella on avg, senkään kanssa ei koskaan ollut mitään ongelmia.
http://www.f-secure.com/fi_FI/estore/renewals/ sulle oikea paketti lisenssin uusimiselle.
Ostat, lataat ja asennat. Seuraat vaan ohjeita niin asennus käy helposti. Asennus kannattaa tehdä niin ettei itse ala poistelemaan tai lisäämään täppiä valintaruutuihin vaan antaa mennä suoraan niillä valinnoilla mitkä ovat valmiina.
niin kokeilepa Avira Antivirusta. Sen saa ladattua netistä käden käänteessä.
F-secure, Norton ja muut virustorjunnat löytyy tästä vähän halvemmalla:
ja ei ole mitään ongelmia ikinä ollut.
Helppo ladata ja hyvin on pelittänyt! Kerran vuodessa täytyy rekisteröityä uudelleen, mutta sekään ei ole kummoinen homma
vaihtaa F-Securen johonkin muuhun niin netistä löytyy ohjeita miten poistaa vanha ohjelma ennen uuden asennusta. Koneen voi saada aika solmuun jos siellä on kaksi virusohjelmistoa.
virustentorjunta ohjelmaa.
Netistä saa ilmaisia ohjelmia niin miksi ihmeessä maksaa.
Nykyisessä koneessa joka on ollut puolisen vuotta tuli kolme vuotta ilmaista virustorjuntaa ja palomuuri on Windowsin oma.
ilmainen Avast, on todella hyvä. Ja löytyy suomenkielisenä.
itse ostan päivityksen kaupasta, mitään ei tarvitse asennella kun naputtelee sen paketin mukana tulevan koodin koneelle. Helpot tarkat ohjeet jne.
f-secure kaataa koko koneen. tietty silä eiole väliä,jos et tarvitse konetta muuhun kuin esim surffaamiseen.
Ei kyllä kaada konetta ellei kone muuten ole huono! Latasin viimeksi netistä uuden version, maksoin muistaakseni sen heti verkkopankin kautta.
Kaikki alan ammattilaiset ovat sitä mieltä että
äffä on huono.
F-Securea myydä, mutta Normanin myynti otti koville :p
elämässä maksullinen McAfee ja mä olen tosi tykästynyt siihen.
jos ilmais ohjelmat eivät kelpaa niin kannattaa ostaa zonealarm. on paljon parempi kun f-secure
(ethän heitä rahojasi kaivoon ostamalla ilmaa)
Siirtymään linuxiin (tai mäkkiin)
Jos teitokoneenkäyttötaidot on tuota luokkaa niin voi olla parempi valita tietokoneen käyttöjärjestelmäksi sellainen mitä ei tietoturvaongelmat vaivaa.
Uusin F-Secure on tosi kevyt ja vanhakin toimi hienosti.
Norton taas.... olipahan melkoinen muistisyöppö.