Huomenta! Edessä eka kahvikupillinen. Mites sulla?
Kommentit (56)
Join jo kaksi mukillista. Iltapäivällä sitten lisää.
Lopetin 10v sitten kahvin juomisen joten ei yhtään kuppia
Puolisen litraa tuli kipattua ja nyt on puurotkin syöty
Kaksi kuppia ja nyt sitruunamehu. Olen voinut monta päivää pahoin enkä tiedä mitä tehdä. Ehkä siinä syy että roikun täällä.
4 ylös ja kahvit tulemaan sekä pikku aamupala. Ulos lähdin luonto parhaimmillaan nyt. Linnut laulaa ja rauhallista.
Nyt lounasta valmistan pikkuhiljaa, osa menee pakkaseen. Aurinkoista päivää kaikille.
Huomenta! Katsoin eilenillalla kiekkopelin pitkän kaavan mukaan ja äsken heräsin ja kahvi on tippumassa. Pari isoa kuppia ja sekaan 4 senttiä jaloviinaa ja maitoa, paistettua kananmunaa, pekonia ja leipää, tästä vapaapäivä lähtee käyntiin🤗
Klo 7.00 ensimmäinen kupillinen, en juo kuppeja.
Yäk. Sitä myrkkyä en ole ikinä kupillistakaan juonut. 55vee.
Juon aina yhden Haisuli-mukillisen kahvia. Tänä aamuna sen kanssa kaksi paahdettua kaurapuikulaa, toisen päällä voita ja palvikinkkua, toisen voita ja omenamarmeladia.
Neljä MoccaMasterin kupillista aina keitän. Ne ovat pienempiä kuin useimmissa keittimissä, tulee noin 1,5 mukillista. Parvekkeella meni se puoli mukillista ja loput kaadoin keittimestä lämmikkeeksi kun siirryin koneelle keittiön pöydän ääreen ja nyt on vielä täysi muki edessä. Yleensä en muuta kahvia päivän mittaan enää juo.
En muista montako olen juonut. Valvoin yön niin on niitä nyt jokunen mennyt. Vois välillä nukkuakin, mutta enköhän herättyäni pari juo taas.
En ole juonut kahvia enkä teetä lainkaan enää kahdeksaan kuukauteen sairaussyistä. Olen nyt tottunut jo. Aluksi oli outoa.
Vierailija kirjoitti:
4 ylös ja kahvit tulemaan sekä pikku aamupala. Ulos lähdin luonto parhaimmillaan nyt. Linnut laulaa ja rauhallista.
Nyt lounasta valmistan pikkuhiljaa, osa menee pakkaseen. Aurinkoista päivää kaikille.
Just söit aamupalan.
Nyt lounasta. Miksi?
Yhden ennätin nipin napin kiireessä hörppäämään, ennen kuin puoli viiden jälkeen lähdin ajelemaan töihin. Kolmen tunnin kuluttua pääsenkin jo lähtemään kotiin päin
Toinen kupillinen menossa, siinä päivän kahvit.
Just otin toisen, ison mukillisen.