Pitäisi ostaa uusi F-secure ;-(( Miten?
Kohta loppuu F-secure ja pitäisi ostaa uusi.
Mitä ihmettä se verkko-ostaminen tarkoittaa? Voiko sen jotenkin ladata netissä?
Ekana vuonna F-secure ladattiin myymälässä myyjän avulla. Viime vuonna ostin sen Verkkokauppa.comista.
Se olikin sellaista h**vettiä, että puhuin tukipalvelun kanssa puhelimessa tunnin, ennen kuin se saatiin toimimaan. Ilmeisesti tuotteessa oli joku vika.
Nyt alkaa kylmä hiki valua pelkästä ajatuksestakin ryhtyä taas samaan hommaan.
Kommentit (25)
heti saa ladattua kun verkkopankin kautta maksat. olikohan 99€ 2v! pieni hinta huolettomuudesta ja tehokkuudesta
Minulla on Norton Internet Security ja ostan aina 1 vuoden päivitysversion tarjouksesta (noin 40 €), siinä on vuoden suojaus kolmelle koneelle. Hintaa tulee siis noin 13 €/vuosi/kone.
Ja jos ei itse tarvitse kuin yhden koodin niin muut voi myydä vaikka huutonetissä hintaan 15-20€/koodi eli saa jopa ilmaiseksi koko vuoden.
heti saa ladattua kun verkkopankin kautta maksat. olikohan 99€ 2v! pieni hinta huolettomuudesta ja tehokkuudesta
Lisäksi mulla on Comodon palomuuri, molemmat ilmaisia. Avast on suomenkielinen ja helppo asentaa ja käyttää.
F-Securea kehuvat älköön jatkako lukemista. Järkytys voi olla liian kova.:D
F-Securea myydään monien operaattoreiden nettiturvana, mm. Elisa, Oulun Puhelin jne.
Raportti 21 sivulla 9 yhteenveto ja raportissa 22 sivulla 5 yhteenveto.
http://www.av-comparatives.org/comparativesreviews/main-tests
Kannattaa huomata, että testissä erittäin hyvin menestynyt Avira ei ole Aviran ilmainen malli Avira Anti-Virus vaan maksullinen Avira Premium, josta tosin nyt saa 6kk tarjouksen.
Avira Anti-Virus on muissa testeissä ollut kuitenkin jonkin verran Avastia ( ilmainen ) parempi, mutta sitä ei ole suomenkielisenä versiona.
Aviran päivityksessäkin on nyt ollut pari viikkoa häikkää.
Raporteista selviää mielenkiintoinen piirre F-S:ssä, että ostettuaan venäläisen Kasperskyn laboratoriosta tunnisteet niin F-S ei saanut Kasperskyn omia ( varsin tehokkaita ) vaan jonkinlaiset halpahallin kamat. Odotin parempia F-S:lle. Taulukosta selviää selkeä ero Kasperskyyn.
Lapsiperheissä "lapsilukko" voi olla oleellinen ja sitä ei kaikilla valmistajilla ole.
ehkä hieman hidastaa mutta se pieni - kun estää virukset/haittaohjelmat tehokkaasti.
tottakai pihit ja köyhät mollaa securee ;)