Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi sanoa "ruma vauva"??

Vierailija
16.09.2009 |

(Poimin sen jostain ketjusta täällä.)Miten tuollaista sanayhdistelmää voi edes käyttää! Eihän sellaista ole olemassakaan! Jokainen vauva on ihana ja suloinen, miten sellainen pieni ja viaton VOISI olla ruma?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumaa maisemaa, huonekalua tai ylipäätänsä mitään rumaa? Kysehän on toki siitä, miten sanan määrittelee tai miten sitä haluaa käyttää. Itse et vain halua käyttää ihmisestä "ruma"-sanaa ollenkaan ja siksi valehtelet, ettei sellaisia olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tosiaan rumia ihmisiä. Jos se on jokin viallinen asia minussa, niin eipä siinä mitään.

Vierailija
24/36 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleenkään näpyt tms eivät tee vauvastas rumaa.

Rumuus on jotain muuta, jotain mitä ei voi millään lailla yhdistää vauvaan.

Vierailija
25/36 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleenkään näpyt tms eivät tee vauvastas rumaa.

Rumuus on jotain muuta, jotain mitä ei voi millään lailla yhdistää vauvaan.

Vierailija
26/36 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokin vauva ei ole niin kovin söpö tai suloinen. Siis tokihan toiset vauvat vaan ovat sopusuhtaisemman ja kauniimman näköisiä, aivan kuten aikuisetkin. Katsokaa vaikka näitä kastettuja-ilmoituksia, joissa kuvat. Joidenkin kuvien kohdalla huomaa ajattelevansa, että onpa todella viehättävän näköinen vauva. Toisista taas voisi sanoa, että ei niin hellyttävä. Vaikkapa kasvojen symmetriset piirteet, vauvamainen sopiva pyöreys, pään ja suun muoto jne.

Vierailija
27/36 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana, ettei sitä nyt tosiaan ääneen tavata käyttää vauvoista puhuttaessa, mutta sanotaan nyt sitten, että "epäesteettisiä" vauvoja on olemassa anyways.

Vierailija
28/36 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "kaikki vastasyntyneet on jotenki tosi rumia, tai oikeestaan aika omituisen näköisiä. Ja ne näyttääkin kaikki ihan samalta keskenään." :D tosin kyllä pyörsi tämän sitten vähän myöhemmin, mutta siis no, ei se maailman suloisin näky kyllä ole se ryppyinen, verinen, kinainen vastasyntynyt. Minunkin mielestäni mun vauvani ovat kaunistuneet vasta sitten reilun 1kk ikäisenä, kun se vastasyntyneen punanaamaisuus ja ryppyisyys katoaa, silmätkin pysyy joskus auki eivätkä näytä enää lähinnä sokeilta kissanpennuilta.

Mutta ei se sulje pois sitä, ettenkö pitäisi vastasyntyneitäkin jo söpöinä. On kissanpennutkin söpöjä, jopa ne sokeat, mutta ei ne nyt oikeesti kovin kauniita ole.

Vierailija
29/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olettaa kaikkien pitävän vauvojen ulkonäöstä.

Vierailija
30/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aina miettinyt, että onkohan mussa vikaa, kun en pidä vauvoja mitenkään suloisina :/. kissan- ja koiranpennut ovat suloisia, ja lähes kaikki eläinvauvat, esim. gorillan poikaset, mutta ihmislapset ovat sen sijaan jotenkin..., noh, rumia. vähän sellaisia hiirenpoikasia, kaljuja ja punakoita. ainoastaan sellaiset vauvat, joilla on paljon hapsottavaa tukkaa ja hömpän näköinen hymy - ovat mielestäni aidosti suloisia :).

Vierailija
31/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on suloinen.Erään sukulaisen pieni vauva oli tosi humoristisen näköinen, ihan kuin karvaton linnunpoika,hymyilytti.

Vierailija
32/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten joku voi sanoa ystävälleen tai sukulaiselleen, että tämän vauva on ruma?

Tämmöisestäkin käytöksestä nimittäin olen kuullut.

Vierailija
33/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen värinen tukka ja naama turvokkissa, siis synnytyksen jälkeen. Jännäsimmme tuleeko punaiset hiukset. Mutta oli rakas kolmen tytön jälkeen.

Vierailija
34/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Poimin sen jostain ketjusta täällä.)Miten tuollaista sanayhdistelmää voi edes käyttää! Eihän sellaista ole olemassakaan! Jokainen vauva on ihana ja suloinen, miten sellainen pieni ja viaton VOISI olla ruma?

Ruma vauva

Vierailija
35/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana, ettei sitä nyt tosiaan ääneen tavata käyttää vauvoista puhuttaessa, mutta sanotaan nyt sitten, että "epäesteettisiä" vauvoja on olemassa anyways.

Ruma on ruma, oli kyse vauvasta tai huonekalusta. Turha sitä nyt on sievistellä.

Samalla tavalla esim. karvattomat kissat, koirat tai rotat on rumia.

Itse olin todella ruma vauva. OIkeasti. Isopäinen rääpäle jolla oli mulkosilmät. Äitikin nauroi tuossa jokin aika sitten että olin ruma kuin rullatuoli, mutta silti hänelle rakas.

Ja pakko sanoa että nuo kaksoset, jotka syntyivät keskosina, olivat myös rumia vauvoja, mutta silti rakkaita.

Vierailija
36/36 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen pallero, kaunein, mitä olin nähnyt. Nyt myöhemmin valokuvista voin todeta hieman objektiivisemmin, että ehkä tuo kauneus ei ole välittynyt aivan kaikille samalla lailla ;D onneksi luonto on järjestänyt niin, että oman jälkeiläisensä näkee epärealistisenkin hyvässä valossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän