Onko Minna bb lestadiolaisesta perheestä, kun on niin paljon sisaruksia?
Kommentit (14)
on antanut kenen tahansa panna paljaaltaan.
ja ettei hän ole heidän kanssaan tekemisissä. Eikös tuo ole normitoimintaa lestadiolaisille, että maallistuneet perheenjäsenet hylätään?
ja ettei hän ole heidän kanssaan tekemisissä. Eikös tuo ole normitoimintaa lestadiolaisille, että maallistuneet perheenjäsenet hylätään?
että muka hylättäis jos luopuu uskostaan. varmaan suurimmassa osassa perheistä vähintäänkin joku luopuu uskostaan, mut en tiiä yhtään, joka ois hylätty sen takii...
ja vasrinaiseen kysymykseen: minnan perhe ei ole lestadiolainen.
t.lesta
ei-hyväksytysti toimiviin sukulaisiin. On ihan tosi tekopyhää väittää muuta!
ei-hyväksytysti toimiviin sukulaisiin. On ihan tosi tekopyhää väittää muuta!
ja ei vaikuta sukulaisten suhtautumiseen.
Päin vastoin, ollaan enemmän yhteydessä nyt, kun sillon, kun vielä olin yksi heistä
-7-
ei kai tällainen legenda tyhjästä voi syntyä. ihmettelen vain, kun en itse tunne ketään tällaista. tunnen kuitenkin satoja ja satoja perheitä. ehkä joskus vuosikymmeniä sitten tällaista on ollut...? pahoittelen, tarkoitukseni ei ole olla tekopyhä.
t. se sama lesta
Ei tarvii välittää, kun a)tuttavat ja sukulaiset ei katso ja b) ei tiedä miltä homma TV:ssä näyttää
Lestadilaisperheen pojasta tuli narkkari ja varas. Äiti yritti kaikin mahdollisin keinoin auttaa poikaa.
Äiti yritti siis auttaa narkkaripoikaansa, otti hänet takaisin kotiin vaikka poika oli varastanut perheeltään. Pojan ongelmat olivat kuitenkin niin suuria ettei niitä voinut ratkaista, eikä poika itse edes tajunnut tilannettaan. Paikkakunnalla alkoi juorut levitä pojasta ja samalla meni koko perheen maine. Perhe muutti toiselle paikkakunnalle, samoin poika. Eivät asu sama paikassa mutta ei perhe ole poikaa hylännyt.
ei kai tällainen legenda tyhjästä voi syntyä. ihmettelen vain, kun en itse tunne ketään tällaista. tunnen kuitenkin satoja ja satoja perheitä. ehkä joskus vuosikymmeniä sitten tällaista on ollut...? pahoittelen, tarkoitukseni ei ole olla tekopyhä. t. se sama lesta
Jehovantodistajat katkaisevat välit vääräuskoisiin perheenjäseniin, mutta lestadiolaisilla on aina ovi auki kadonneen lampaan palata parannukseen. Lestadiolaiset ovat siis kristillinen herätysliike, Jehovantodistajat eivät ole kristittyjä.
ei kai tällainen legenda tyhjästä voi syntyä. ihmettelen vain, kun en itse tunne ketään tällaista. tunnen kuitenkin satoja ja satoja perheitä. ehkä joskus vuosikymmeniä sitten tällaista on ollut...? pahoittelen, tarkoitukseni ei ole olla tekopyhä. t. se sama lesta
On meilläkin 12 lasta eikä olla lestadiolaisia:)