Tänään leikkipuistossa nähtyä!
Äiti huutelee epätoivoisena lapsilleen, että nyt lähdetään kotiin eikä enää mennä yhteenkään telineeseen. Olivat tehneet sitä lähtöä jo pitkään.
Lapset (2 kappaletta, n. 4-6 v) pinkaisivat sitten saman tien suurimpaan kiipeilytelineeseen: poika oli hetkessä telineen katolla ja tyttö toisessa päässä telinettä lähes yhtä korkealla. Äiti vaan huutaa pää punaisena vieressä ja laskee kolmeen, että alas on tultava. Poika huutaa takaisin, että ei aio tulla eikä äitikään pääse sinne.
Äiti vetää sitten uhkailukortin esiin ja inisee, että ikinä ei enää tulla tähän puistoon, jollette välittömästi tule alas sieltä!
Voiko olla noin raivostuttavia tenavia ja noin kertakaikkiaan avutonta äitiä..! Kaikkea sitä pitää nähdä.
Kommentit (8)
jos ovat tottuneet kuuntelemaan turhia uhkauksia. Jos äiti sanoo, että lasken kolmeen ja sitten lähdetään, niin silloin niin tulee tapahtua. Äidin pitäis sitten kantaa vaikka ne lapset autoon. Ei kannattais sanoa sellaista mitä ei pystykkään pitämään. Lisäksi jos vanhempi aina korottaa ääntänsä, niin se ei tepsi ollenkaan.
Voi olla että täsäkin tapauksessa äiti on aivan poikki ja väsynyt lapsiensa hoitamiseen. Aina kun minä näen tällaista, tulee mieleen, että vanhempi tarvitsisi lepoa ja lisäksi vaikka hyviä neuvoja lasten kasvatukseen. Ei tulis mieleen syyllistää tai haukkua heitä.
ja kyllä oli muilla vanhemmilla hauskaa, sieltä pomppulinnasta on yllättävän vaikea päästä pois
Olen kieltämättä väsynyt ja stressaantunut. Mulla ei ole tapana uhkailla lapsia turhaan vaan toteutan uhkaukseni. Nyt ensimmäistä kertaa olin siinä tilanteessa, että en pystynytkään. Yhden 6-vuotiaan olisin ehkä saanut napattua sieltä telineen katolta, mutta sillä aikaa toinen olisi ollut jo ties missä. Argh.
No, käsi kädessä käveltiin kotiin ja lapset oli aika hiljaisina tempauksensa jälkeen.
järjen jättiläinen tekemään tänne vielä yhden avauksen aiheesta "Tänään leikkipuistossa nähtyä". Vitsi että voi olla joilla kuilla ankea elämä, että jaksaa vielä toistaa tänne jotain noin yhdentekevää.
No miten sen äidin olisi pitänyt toimia`?
meidän tyttö ainakin oppi silloin kun huuteli pallomerestä ettei tule pois ja etten uskalla hakea häntä sieltä kun aikuiset ei saa mennä sinne. minähän otin kengät pois ja hain sen sieltä muksujen keskeltä.