Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen nainen on liian vanha synnyttämään..

Vierailija
16.09.2009 |

Perheen perustaminen monilla venyy mm. uran takia? Missä iässä sinä olisit valmis viimeistään vauvapuuhiin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin suunnitellut että hankin ekan lapsen 22-24 vuotiaana. Miehet on vaan tuottaneet pettymyksen toinen toisensa jälkeen. Pettämistä, väkivaltaa, vähättelyä ja nyt viimenen vaikutti hyvältä mutta tappo itsensä. Ja lapsella olis kuitenkin hyvä olla toisiaan ja lasta rakastavat vanhemmat, joten lapsenhankinta ei ole toteutunut. Nyt sinkkuna 31v ja harmittaa tosi paljon kun ihmiset puhuu tyyliin "oot jo sen ikänen nainen että olis jo aika hankkia mies ja lapsia"...

Vierailija
2/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muakin ärsyttää toi et ihmiset luulee et "uran" ja "kranttuuden" takia en ole hankkinut lapsia. Ei todellakaan ole syyt. Jos sopivia miehiä olis Suomessa tarjolla niin kyllä syntys lapsiakin nuoremmille naisille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on elämä sinua koetellut parisuhteiden saralla... Toivotaan että uusi rakkaus löytää sinut pian, ja siinä miehessä on sitten ainesta lopulliseksi kumppaniksi ja lastenne isäksi. Et ole vielä missään nimessä "liian vanha" etkä "siinä iässä". Älä luovuta, äläkä välitä ihmisten puheista.

Tsemppiä!

Itse olin suunnitellut että hankin ekan lapsen 22-24 vuotiaana. Miehet on vaan tuottaneet pettymyksen toinen toisensa jälkeen. Pettämistä, väkivaltaa, vähättelyä ja nyt viimenen vaikutti hyvältä mutta tappo itsensä. Ja lapsella olis kuitenkin hyvä olla toisiaan ja lasta rakastavat vanhemmat, joten lapsenhankinta ei ole toteutunut. Nyt sinkkuna 31v ja harmittaa tosi paljon kun ihmiset puhuu tyyliin "oot jo sen ikänen nainen että olis jo aika hankkia mies ja lapsia"...

Vierailija
4/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkia lapsen vielä 38-vuotiaana, mutten enää sen jälkeen haluaisi.

Tunnen kyllä useita, jotka tulleet äideiksi 39-42-vuotiaina.

Vierailija
5/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli monet olleet (itseni lailla) hyvässä parisuhteessa jo kymmenen vuotta, eikä lapsia vaan ole tullut tehtyä koulujen ja töiden vuoksi. Itse saatiin reilu vuosi sitten mun miehen kanssa esikoisemme, ja sen jälkeen (kenties rohkaistuina? ;)) on parille muullekin ystäväpariskunnalle tulossa vauva. Me ollaan vähän vaille kolmekymppisiä.

Joo muakin ärsyttää toi et ihmiset luulee et "uran" ja "kranttuuden" takia en ole hankkinut lapsia. Ei todellakaan ole syyt. Jos sopivia miehiä olis Suomessa tarjolla niin kyllä syntys lapsiakin nuoremmille naisille...

Vierailija
6/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis miettiä vähän lastakin, onko kivaa koulussa kun itsellä on mummoäiti muihin verrattuna.

Vierailija
7/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppisiäkin jotka näyttävät ihan mummoilta. Tai siis moni oikeasti mummo on paljhon vetreämmän ja reippaamman näköinen. Eli paha kenenkään ikää menne arvuuttelemaan.

Vierailija
8/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kouluttamaton teiniäiti, joka päästelee suustaan ihan mitä sattuu:

Pitäis miettiä vähän lastakin, onko kivaa koulussa kun itsellä on mummoäiti muihin verrattuna.

Vierailija
9/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 44v. ja haluisin kolmannen lapsen, mutten uskalla enään, kun selvästi tunnen fysiologian tulevan vastaan ja elämästä nautiskelun.

Synnytin esikoisen 35v. ja olin melkein 39v. kun kuopus syntyi. Tunsin olevani vielä nuori silloin. Nyt tilanne toisenlainen.

Olen sitä mieltä, että kyllä 40v. kannattaa vielä lapsia tehdä. Jaksaa yövalvomisetkin. Enään en jaksaisi valvoa öisin. Yksikin herääminen on liikaa. Lapset nyt 5v. ja 7v.

Vierailija
10/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ole liian vanha synnyttämäänkään. Vai pitäisikö sitä vauvaa pidätellä mahassa?

Vierailija
11/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä, etten vaivaudu edes vastaamaan sun kysymyksiin.

Vierailija
12/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin leikkiin ehkä max. 40-vuotiaana.

Nyt ikää 35 ja raskaana.

Vierailija
13/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun tulee raskaaksi.

Vierailija
14/14 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista en ehkä uskaltaisi yrittää yli 40-vuotiaana.