Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PINO kaikille kirkosta eronneille ja niille jotka eivät ole koskaan kuuluneetkaan!!

Vierailija
29.12.2008 |

HEP! Tällä viikolla tuli erottua. Siksi, että maksaa liikaa enkä usko jumalaan.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään yliluonnolliseen.

Vierailija
42/51 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaana eli 8 vuotta sitten. en usko jumalaan. mies kuuluu kirkkoon vaikkei usko jumalaan, ei vlitä kirkollisista asioista. meidän lasta ei ole kastettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kastettu, mutta harkinnan alla heidänkin erottamisensa ennen kouluikää. Emme usko Jumalaan, kirkolliset menot ovat olleet ainoastaan kulttuurillisia tapoja vailla suurempaa merkitystä. Lapsillemme ei tulla koskaan opettamaan kristinuskoa ja siihen liittyviä asioita totuuksina. Kirkollisvero ei ollut eroamisemme syy.

Vierailija
44/51 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pakanoita. Itse harrastan jonkinlaista muinaissuomalaista uskontoa. Olenkin miettinyt, että järjestäis sellaiset kasteenperuutusbileet ja samoin vihkimisenperuutusbileet :) Tahtoisin karistaa kaiken kristillisyyden itsestäni, että todella olen hylännyt minulle väärän opin.

Vierailija
45/51 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista ei edes kokskaan kastettu

erosin koksa en usko evlut oppeihin ja inhoan kirkon pappien leipiiintymistä ja ulkokultaisuutta teeskentelyä

Vierailija
46/51 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen kummi enkä ole ikinä kuulunut kirkkoon. Olen saanut jopa papilta kummitodistuksenkin.

Vierailija
47/51 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni erosi jo silloin heti kun tuli täysi-ikäiseksi. Ei mulla ole mitään syytä kuulua kirkkoon, en usko jumalaan, enkä käytä mitään kirkon palveluita. Miksi siis maksaa turhaan sitä veroa...

Vierailija
48/51 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikista suvaitsemattomimmat tapaamani ihmiset ovat olleet vahvasti uskossa tai kirkon palveluksessa....

Vierailija
49/51 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni erosi myös samoihin aikoihin. Miksi maksaisin tonnin hömpästä johon en usko ?

Vierailija
50/51 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummi todistusta tarvitse ollakseen kummi.

Vierailija
51/51 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni päättäkööt itse AIKUISINA mihin haluavat uskoa ja kuulua, jos mihinkään.

Itse olen pakana ja sellaisena aion loppuelämäni pysyäkin :)