Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten saat aikasi kulumaan käydessäsi kakalla?

Vierailija
15.09.2009 |

Luetko? Jos luet, niin mitä? Mietitkö seuraavan päivän ruokaa? Pelaatko kännykälläsi matopeliä?

Minä olen niitä ihmisiä, että en jaksa istua siinä pöntöllä ja olla tekemättä mitään ja katsella seinää tai pyöritellä peukaloita.

9 kertaa kymmenestä luen. Yleensä Aku Ankkaa, joskus myös vanhoja vauva-lehtiä (tilaus lopetettu). Silloin tällöin selailen kännykän viestejä ja poistelen turhat.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tuo Akkari on useimmilla kakkalukemisena.

Vierailija
22/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessa eli eipä ehdi käydä aika pitkäksi, kun pökäleet livahtavat pöntön pohjalle alta aikayksikön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisitte enemmän kuitua!

Vierailija
24/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ikinä tajunnu että miks ihmiset menee istumalla istumaan vessaan. Joko on hätä tai sitten ei, miks siellä pitää nyhjätä??

Vierailija
25/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siivoan käsienpesualtaan alakaappia, se kun on juur kätevästi siinä edessä.

Vierailija
26/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan pienenä aina istuneeni pöntöllä koulun jälkeen niin kauan että sain Akkarin luettua :D

Nykyään kakalla käynti on niin nopeeta, ettei siinä mitään muuta ehdi tehdä :)

Vierailija
27/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleita ja menneitä.

Vierailija
28/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarvita muuta viihdykettä, pari sekuntia siihen ulostamiseen menee

Vierailija
29/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä välissä sitä pöntöllä ehtii lueskella. Mulla toimitus sujuu pikaisesti: istahtaminen pöntölle, pötköt pönttöön (aika sekunneissa), pyyhkiminen ja käsien pesu.

Vierailija
30/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten inhoan ihmisiä, jotka ottavat jotain lukemista vessaan!! Siis WTF! Itse menen istumaan pöntölle, väännän tortut (kestää max.minuutin) ja pyyhin. Siinä se!

Helvettiäkö siellä istumaan?? Hyi, tulee pukamia enkä ymmärrä muutenkaan, kuka siellä huvikseen haluaa siinä lemussa lueskella ja kuluttaa aikaansa.

Vierailija
31/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä voi mennä kauemmin kuin ne muutama sekunti kun pökäleiden puristamiseen menee?

Vierailija
32/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ette ole tajunneet, että kakallakäynti on äidin omaa aikaa. Sitä kannattaa todellakin pitkittää. Pötkäleet voivat solahtaa pyttyyn sekunneissa, mutta vessan yksinäisyydestä ja rauhasta ei tarvitse luopua heti. Hyvä romaani vaan käteen, ja arjessa on jälleen pieni tähtihetki. Niiden voimalla jaksaa taas arkea pyörittää vessan ulkopuolella.

Vierailija
33/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitkään ei parane pöntöllä viipyillä peräpukamien takia...

Vierailija
34/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauleskelen Maijalla oli karitsa tai hyräilen mummo kanansensa niitylle ajoi, pienet kanaset ne hyppeeli (useasti tässä vaiheessa alkaa vesi loiskuumaan).

Vierailija
35/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ette ole tajunneet, että kakallakäynti on äidin omaa aikaa. Sitä kannattaa todellakin pitkittää. Pötkäleet voivat solahtaa pyttyyn sekunneissa, mutta vessan yksinäisyydestä ja rauhasta ei tarvitse luopua heti. Hyvä romaani vaan käteen, ja arjessa on jälleen pieni tähtihetki. Niiden voimalla jaksaa taas arkea pyörittää vessan ulkopuolella.

Vierailija
36/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöntöllä lukijolle tiedoks vaan: pukamia siitä saa. Hyi hittolainen. Paskan hajussa sitten luette? Syökää kuitupitoista ruokaa nolot.

Vierailija
37/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omasi on niin kamalan hajuista, että et kestä istua vessassa, kannattaa itsesi ehkä miettiä niitä syömisiäsi.

Ja ei ole pukamia.

Vierailija
38/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisten kakka yleensäkään haise pahalta, se on miesten ominaisuus.

t. se joka lukee vessasa Pharmaca Fennicaa

Vierailija
39/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kakkani haisee pahalle. On aina haissut ja tulee aina haisemaan. Syön terveellisesti, paljon kasviksia, kuituja yms. Se vain sattuu haisemaan, enkä sille mitään voi. Mutta pystyn asian kans elämään eikä kakalla käynti saa minua yökkäilemään. Vieraissa tai julkisissa vessoissa en tämän hajun takia käy, muuta kuin ihan äärimmäisessä hädässä.

Mutta vaikka sanoinkin lukevani kakalla käydessäni, en jää vessaan lorvimaan pidemmäksi aikaa kuin on tarvis. Ihan hyvin viidessä minuutissa pystyn asiani hoitamaan. Akua jatkan sitten taas seuraavana päivänä :)

Ei ole ikänä ollut pukamia.

ap

Vierailija
40/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähkin kovaäänisesti, kommentoin paskan kovuutta/löysyyttä, hyräilen jotain, huudan ja karjahtelen, jos sattuu.

Vauva vaan köllii lattialla ja toljottaa hämmentyneenä. Joskus unohdan, että en olekaan kotona.