G: Miten saat aikasi kulumaan käydessäsi kakalla?
Luetko? Jos luet, niin mitä? Mietitkö seuraavan päivän ruokaa? Pelaatko kännykälläsi matopeliä?
Minä olen niitä ihmisiä, että en jaksa istua siinä pöntöllä ja olla tekemättä mitään ja katsella seinää tai pyöritellä peukaloita.
9 kertaa kymmenestä luen. Yleensä Aku Ankkaa, joskus myös vanhoja vauva-lehtiä (tilaus lopetettu). Silloin tällöin selailen kännykän viestejä ja poistelen turhat.
Kommentit (54)
Siellä mun on pakko olla se pari minuuttia paikoillani. Näinpä ehdin hyvin sivun tai pari lukaista kirjaa tai Akua. Meillä on jo muodostunut tavaksi heittää Aku suoraan vessaan luettavaksi. :D
myöskin aina. Jo on ihmisillä luulot. "Mä kakkaan nopeesti, kaikkien muidenkin on pakko". Paskan hajuun tottuu tutkitusti 7 sekunnissa, eli ei siellä tunnu että paskan hajussa luetaan, paitsi jos tosi mehevä paukku sattuu tulemaan samalla. Oma paska ei myöskään tietenkään haise niin pahalta kuin tuntematon. Sen jälkeen kun on poistunut vessasta, mutta meneekin heti takasin, se haju lyö taas nenille. Mutta aktin aikana siihen tottuu todellakin sekunneissa.
Jos kakattaa, menen vessaan, kakkaan, pyyhin, pesen. Siinä menee minuutti pari.
uloste tulee kyllä itsestään, nopeasti ja ähisemättä sulkijalihakset rentouttamalla.
Ei siinä kerkeä kirjaa käteen ottamaan. Tietenkin, jos menee kakalle ilman että on oikea tarve, niin saahan siinä itselleen ähisteltyä kirjan kera pukamat.
aikaa kuluu koko hommaan enintään kaksi minuuttia. Käsien ja alapään pesuineen. Pitäiskö siellä hajussa kauemminkin istua ja fiilistellä?
nyt oli pakko avata ketju.
Kun en tajua mikä siellä vessassa kestää. Miksi mennä sinne vääntämään ja äheltämään, miksi ette hoida itseänne niin, että homma hoituu? Ummetus on hoidettavissa ja ilman kunnollista hätää vessaan ei kannata mennä.
Itse menen vessaan, toimitan asian, pyyhin ja pesen. That`s it.
Ja varmasti siihen ulosteen hajuun tottuu kun siellä istuu - ei sitten tullut mieleen, että se haju kyllä tarttuu vaatteisiin, ihoon ja hiuksiin?
Ja muut haistavat sen.. Ei miellyttävä kokemus.
Miksei voi istua mukavasti sohvalla ja lukea?
Eikö sinne vessaan mennä kun tulee hätä. Jolloin uloste tulee sekuntien kuluessa. Vai meneekö joku kellon mukaan sinne äheltämään ilman todellista hätää. Ja pitääkö siinä pöntöllä nimenomaan istua, kun haluaa omaa aikaa (revittää takalistoaan..)? Voisiko ulostaa, pyyhkiä jne ja istua vaikka kylppärin lattialle lukemaan akkarinsa loppuun? Tämä tunninkin kesätävä pöntölläistumishomma menee yli hilseen :-/
Siinä 10 sekunnin aikana kun ulos tulee, maltan olla tekemättä mitään
yleensä joo luen. :)¨
ihana hetki hetken yksin. ;)