Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö löytyy Porin juoksuohjelmassa eteneviä?

Vierailija
15.09.2009 |

Itsellä menossa 6. viikko, mutta kiinnostaisi tietää miten menee pidemmällä olevilla. Tiedän, että yksi porukka ainakin aloitti n. 4 viikkoa ennen minua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

etsin kuumeisesti Porin juoksuohjelmaa tekevää keskisuomalaista, Jyväskylästä tai läheltä. Teen ohjelmasta lehtiuutista, mutta haastateltava puuttuu. Itse aloitin ohjelman ja huomasin, että moni sitä tekevä on laillani

-rapakuntoinen ohjelman alussa

-äiti

-muutaman ylimääräisen kilon omistava

-ohjelman edetessä juoksusta innostuva

-juoksemalla laihtuva

Etsin tällaista haastateltavaa kertomaan kokemuksistaan. Laita minulle sähköpostia osoitteeseen

hanna.m.parviainen@jyu.fi

Kiitos!

t. Hanna Parviainen

Vierailija
2/3 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi pitää taukoa juoksemisesta, mutta en malttaa. Eilen aloitin särkylääkekuurin, mikä auttaakin ihan hyvin tulehdukseen ja juokseminen on mukavaa. Keliolosuhteet vaan ei ole suotuisat. Tiet on joko peilijäässä tai sohjossa. Kovilla pakkasilla meno olo paljon mukavempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siinä aikaisemmin aloittaneiden ryhmässä nimellä Kengurumamma pomppinut.

Mä etenin ihan ok viikolle 8, mutta pitkä juoksu ja sen päälle kävely (yht. n. 12 km) rasitti mun kantapään jostain syystä kipeäksi. Yritin käydä muutamana päivänä kävelyllä/pikkujuoksulla, mutta ärtyi sitten jalkakipu sen verran, että olen ottanut tosi kevyesti viimeiset 2 viikkoa. Ajellut enimmäkseen pyörällä tai kävellyt rauhallisesti. Ajattelin, että pakko saada jalka kuntoon, ennen kuin järkeä jatkaa.

Nyt jalka alkaa olla ok, ei enää rasitu esim. kävellessä, mutta tää on viimeinen opetusharjoitteluviikkoni, joten en millään ennätä lenkille, kun ukkokin on reissussa: /

Lauantaina ajattelin jatkaa hommaa etiäpäin. Tuskin treenaan niitä yli 5 kilsan matkoja, ettei tuu jalka uudelleen kipeeks, mutta toivoisin, että voisin ainakin jumiintua tuohon 5 km juoksuun silloin tällöin: )

Ja kolmen päivän päästä mulla on maiseteriopinnot tehtynä valmiiksi, jess!!!

Tsemppiä muillekin!

Kengurumamma

Nyt jalka alkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme